L4r5 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var Skjult sett. Faktisk helt brukbar film. Kan se for meg hollywood lage en remake av den tilogmed. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte ikke den nye avataren din :/ Men... det er jo Little Miss Sunshine. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Er det noen som kan forklare var det vil si å "være prega"? "Være prega" brukes vel hvis noen blir påvirket, 'afflicted', berørt ved etc. Tror jeg, i så fall kan den brukes i sammenhengen "Decibel ble svært preget av Requiem For A Dream". Det er vel bare en av bruksmåtene, i tillegg brukes det vel dersom noe(n) utfører en handling/etc. tydelig påvirket av noe(n) anne(t). Off, paranteser og ekstrabokstaver, men du skjønner hva jeg mener håper jeg. Endret 19. april 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte ikke den nye avataren din :/ Men... det er jo Little Miss Sunshine. Kan du ikke ha noe som ligner litt mer på navnet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Være prega" brukes vel hvis noen blir påvirket, 'afflicted', berørt ved etc. Tror jeg, i så fall kan den brukes i sammenhengen "Decibel ble svært preget av Requiem For A Dream". Aha, danke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte ikke den nye avataren din :/ Men... det er jo Little Miss Sunshine. Kan du ikke ha noe som ligner litt mer på navnet? Jeg håper ikke det gjelder meg også? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg skal på vakt kl. 04.00, så jeg henger her så lenge jeg. Så om du ikke liker sarkasme i tekst form i bøtter å spann så ... løp. Endret 19. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte ikke den nye avataren din :/ Men... det er jo Little Miss Sunshine. Kan du ikke ha noe som ligner litt mer på navnet? Jeg håper ikke det gjelder meg også? Nei, bare hoppende Bryster Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte ikke den nye avataren din :/ Men... det er jo Little Miss Sunshine. Kan du ikke ha noe som ligner litt mer på navnet? Aldri. Det forsvinner jo om ikke så lenge uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Synes hun burde ha nærbilde av puppene sine mens hun hopper, men det skjer vel ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Være prega" brukes vel hvis noen blir påvirket, 'afflicted', berørt ved etc. Tror jeg, i så fall kan den brukes i sammenhengen "Decibel ble svært preget av Requiem For A Dream". Aha, danke. Requiem er en film, hvis du lurte, profeto. den bør du se, btw. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Synes hun burde ha nærbilde av puppene sine mens hun hopper, men det skjer vel ikke. Jeg støtter denne med Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Programvare er tilbake! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var et kompliment, ro ned.Det kan ikke forklares. Haha, tar det helt rolig jeg. Bare veldig nysgjerrig på hva du legger i det. Liker ikke å forklare hva jeg sier, føler det hele som en analyse og da ødelegges rarheten og den sjeldne mystikken som dukker opp nå og da Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Være prega" brukes vel hvis noen blir påvirket, 'afflicted', berørt ved etc. Tror jeg, i så fall kan den brukes i sammenhengen "Decibel ble svært preget av Requiem For A Dream". Aha, danke. Requiem er en film, hvis du lurte, profeto. den bør du se, btw. *prufit guz on imdb* EDIT: Hoho, kult. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Være prega" brukes vel hvis noen blir påvirket, 'afflicted', berørt ved etc. Tror jeg, i så fall kan den brukes i sammenhengen "Decibel ble svært preget av Requiem For A Dream". Aha, danke. Requiem er en film, hvis du lurte, profeto. den bør du se, btw. *prufit guz on imdb* EDIT: Hoho, kult. Den sitter som ett skudd. I hvert fall første gang. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Chris says: 1. become biphile 2. come to chris basement 3. ??? 4. Profit Endret 19. april 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Synes hun burde ha nærbilde av puppene sine mens hun hopper, men det skjer vel ikke. Jeg støtter denne med x3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Programvare er tilbake! Treig..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var et kompliment, ro ned.Det kan ikke forklares. Haha, tar det helt rolig jeg. Bare veldig nysgjerrig på hva du legger i det. vil høre den selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg