Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
damn :p

Vel, ja, men bør vi snakke om ham når han ikke er her?

Blir ikke det som baksnakking å regne?

DET ER DEG, DET.

What? Nei?

Det er da virkelig Bundy ... Og Lars nå og da, men mest Bundy.

Og Idaene, men de er som meg, syk på en bra måte.

Bytex, den sangen beskriver meg så alt for godt :p

Lenke til kommentar

Jeg tror Her kommer vintern av Jokke summerer opp meg som person. Bortsett fra det med sport på TV, altså. Selv ikke der er det interessant.

"Har du problemer med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn."

Lenke til kommentar
Oh man, dere er så sykt forutsigbare hele gjengen - med noen få unntak.

Kjedeliiiiiiiiiig.

Jepp, det er stort sett to grupper her; de (u)normale som leverer dårlige vitser med noen få unntak, og de som klager på det uten å gjøre noe med det. Hva er best? :)

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Oh man, dere er så sykt forutsigbare hele gjengen - med noen få unntak.

Kjedeliiiiiiiiiig.

Jepp, det er stort sett to grupper her; de (u)normale som leverer dårlige vitser med noen få unntak, og de som klager på det uten å gjøre noe med det. Hva er best? :)

Så det finnes ikke de som gjør noe med det? Look closer.

Kan navn..nevne opptil flere, men det ville jo vært uhørt. Da blir det ramaskrik fordi man ikke er like konge-av-kafeen som det man tror man er, og greier og greier. I tillegg skulle vel lister være frabedt.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Jeg tror Her kommer vintern av Jokke summerer opp meg som person. Bortsett fra det med sport på TV, altså. Selv ikke der er det interessant.

"Har du problemer med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn."

Likte ikke den nye avataren din :/

Lenke til kommentar
@BiNko:

... det er stort sett to grupper her ...

Look closer.

Nå presenterer du faktisk de to gruppene som et ultimatum - hvor det settes spørsmål ved hvilken av de som er best, uten å faktisk påpeke at det finnes flere enn de to nevnte... Vel?

EDIT: Så å regne det at du satte 'stort sett' som en fallskjerm fungerer vel ikke bra i denne sammenhengen, mener jeg.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...