Jann - Ove Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 *stikke ut i hagen for å grave ned enden av en kabel* Tvilsomt? Tja, tykk rød ledning nedover den hvite husveggen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 *stikke ut i hagen for å grave ned enden av en kabel* Tvilsomt? Tja, tykk rød ledning nedover den hvite husveggen Skjøteledninger utenfor huset? Interessant konsept. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 zzzz. Ikke frist meg, er så trett at jeg holder på å stupe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nettkabelen min går ut av veggen, opp langs huset og inn i stua. Mamma takler ikke flere ledninger langs veggen inni huset. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nettkabelen min går ut av veggen, opp langs huset og inn i stua. Mamma takler ikke flere ledninger langs veggen inni huset. På utsiden av huset? *klippe, klippe* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Et mål,to mål, tre mål, fire mål, fem mål!! Heia Alta, Heia Alta, Heia Alta!! Alta lol, heia Ham Kam, de eide Alta forige helg Jeg gir faen i HamKam...Moss ble eid! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jording. En enkelt ledning gravd rett ned i jorda for å få best mulig signaljord til hifi-annlegget. Jukset inn på forsterkeren med en triksekabel slik at ingenting rører jordingen som er ellers i huset. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I hate football/soccer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nettkabelen min går ut av veggen, opp langs huset og inn i stua. Mamma takler ikke flere ledninger langs veggen inni huset. På utsiden av huset? *klippe, klippe* Du var for treig, har gjort det. *ondlatter* I hate football/soccer Da er vi to Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nettkabelen min går ut av veggen, opp langs huset og inn i stua. Mamma takler ikke flere ledninger langs veggen inni huset. På utsiden av huset? *klippe, klippe* Du var for treig, har gjort det. Hvordan kan jeg da svare på dette innleget? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du var for treig, har gjort det. *ondlatter* I hate football/soccer Da er vi tre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I hate football/soccer Gå å legg deg The Prophet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nettkabelen min går ut av veggen, opp langs huset og inn i stua. Mamma takler ikke flere ledninger langs veggen inni huset. På utsiden av huset? *klippe, klippe* Du var for treig, har gjort det. Hvordan kan jeg da svare på dette innleget? Du har magiske krefter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I hate football/soccer Gå å legg deg The Prophet Jeg liker heller ikke fotball. Tør du og si det samme til meg? HÆ?! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 zzzz. Ikke frist meg, er så trett at jeg holder på å stupe Second that. Og i tillegg er det skole i morgen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Aaaha! Nopros lyver! Da kan jeg klippe kabelen likevel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Og i tillegg er det skole i morgen. ja, tentamen faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg