Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen øvre grense for hvor mange sider en tråd kan inneholde? Tror ikke det, men hvis det er mye bilder osv. så blir tråden som oftest stengt og det blir åpnet en ny versjon rett etterpå. Vet ikke hva den øvrige MB/GB grensen er. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gensere og dongeribukser som jeg bare daffer rundt i kan greit brukes i godt og vel over enn uke - om enn ikke i strekk, bare for syns skyld. Plagg på mer "utsatte" steder byttes selvsagt langt hyppigere. Det blir jo en helt annen mening. Hvis man går i samme klær i en uke i strekk, er det noe annet enn om man bruker en bukse på mandag, og bruker den samme på en torsdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Faen ><Bare pga. det jævla bordet jeg herpa, går jeg glipp av konsert med Hopalong Knut og må i stedet være vakt på fjortisfest i ingenmannsland Hvem tvinger deg til å dra på fest? Pappa. Pga. et stuebord jeg sølte på som ikke var behandla så det ble lettere herpa og det kosta 50k og jeg er slaven hans ut livet for det. Har folk sett kautokeino-opprøret? Den anbefales på det varmeste!! Planlegger å se den i den nærmeste fremtid. Har gleda meg til den lenge Faen ><Bare pga. det jævla bordet jeg herpa, går jeg glipp av konsert med Hopalong Knut og må i stedet være vakt på fjortisfest i ingenmannsland Hvem tvinger deg til å dra på fest? Jeg hører moren til Datasmurf er nokså streng. Ble det erstatning å betale for deg, Smurf? Mamma er strikt nok, men er pappa som vanligvis ikke er streng som tok helt av pga. det. Slipper å betale, men jeg er pappas slave uten å mukke i all fremtid. Jeg sa jeg heller ville betale, men han sa jeg ikke lærte noe ut av det for jeg kunne alltids få penger igjen. Fritid i ungdommen var det noe annet med. Så i hele sommer skal jeg slave hjemme i stedet for å dra på ferie, og jeg går nå glipp av konserten jeg hadde gledd meg til for å være vakt på fjortisfest i ingenmannsland / bygdedyrfaenshelvete >< Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gensere og dongeribukser som jeg bare daffer rundt i kan greit brukes i godt og vel over enn uke - om enn ikke i strekk, bare for syns skyld. Plagg på mer "utsatte" steder byttes selvsagt langt hyppigere. Det blir jo en helt annen mening. Hvis man går i samme klær i en uke i strekk, er det noe annet enn om man bruker en bukse på mandag, og bruker den samme på en torsdag. På hvilken måte egentlig? Blir de døde hudcellene/svetten på magisk vis borte i mellomtiden? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis budsjettet ditt ikke tillater noe annet, så ja. kjøp av sau er først og fremst for og slippe og klippe plenen, så at du spiser gress fra bakken er veldig viktig Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Max sider er 1337.. Når vi rekker den siden, går leet alarmen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det å ikke vaske hendene etter dobesøk/sex/whatever er noe helt annet enn å ikke skifte klær hver 4. dagJo, det er det! Har du sett om sommeren kanskje? Mange som får utrolig ekle svetteringer under armene. Enda eklere er at de bruker samme tskjorte dagen etter.. Herregud! Vi diskuterte bukser! Jeg har ikke nevnt undertøy Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) På hvilken måte egentlig? Blir de døde hudcellene/svetten på magisk vis borte i mellomtiden? Jeg skrev bukse, ikke tskjorte. Herregud! Vi diskuterte bukser! Jeg har ikke nevnt undertøy Du skrev klær. Jeg skrev aldri undertøy. Såvidt jeg vet, så går tskjorte under klær. Endret 23. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 På hvilken måte egentlig? Blir de døde hudcellene/svetten på magisk vis borte i mellomtiden? Jeg skrev bukse, ikke tskjorte Man kan svette i buksa. Analsvette. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jo, det er det! Har du sett om sommeren kanskje? Mange som får utrolig ekle svetteringer under armene. Enda eklere er at de bruker samme tskjorte dagen etter.. Selv om man ikke bytter klær slavisk hver eneste dag betyr ikke at man vil gå rundt i direkte nedsvettede/skitne klær bare fordi man byttet dagen i forveien. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) På hvilken måte egentlig? Blir de døde hudcellene/svetten på magisk vis borte i mellomtiden? Jeg skrev bukse, ikke tskjorte. Herregud! Vi diskuterte bukser! Jeg har ikke nevnt undertøy Du skrev klær. Du skrev aldri undertøy. Såvidt jeg vet, så går tskjorte under klær. Så man har ikke svettekjertler på bena da? nei, støtter Skarstad jeg. Man kan bytte klær når man føler det er nødvendig. Endret 23. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 shcnell: du ble stille Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så man har ikke svettekjertler på bena da? Ikke like mye som under armene. Om du ikke er en svettegris da. Man kan svette i buksa. Analsvette. Du, ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Herregud! Vi diskuterte bukser! Jeg har ikke nevnt undertøy Du skrev klær. Jeg skrev aldri undertøy. Såvidt jeg vet, så går tskjorte under klær. Vi pratet om å skifte bukse hver fjerde dag. Det er ikke nødvendig. Skjorte skiftes selvfølgelig hver dag, sammen med underbukse og sokker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Personlig syns jeg ikke klærne ser like fine ut etter et par dager. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 shcnell: du ble stille Han fant plutselig ut at han måtte vaske noen klær Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jaja, håper hygiene diskusjonen er ferdig når jeg er tilbake om en time! Legg spesielt merke til hvor lite folk det ble her nå når vi har passert 1000 sider. Loveless: Det verste er når de mister passform etter bruk og vask! Endret 23. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 shcnell: du ble stille Han fant plutselig ut at han måtte vaske noen klær eller så skal han fylle diesel på en ny traktor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så man har ikke svettekjertler på bena da? Ikke like mye som under armene. Om du ikke er en svettegris da. Man kan svette i buksa. Analsvette. Du, ja Ja, jeg Det ble et problem på TG siden jeg satt på ræva i så mange timer. Løste det ved å dusje to ganger om dagen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det blir jo en helt annen mening. Hvis man går i samme klær i en uke i strekk, er det noe annet enn om man bruker en bukse på mandag, og bruker den samme på en torsdag. Ok, jeg var uklar. En uke, som i syv dager, ikke som i mandag den 1. til søndag den 7. Bukser og gensere man kun bruker på skolen og foran TV-en hjemme trenger ikke byttes etter tre dagers bruk (med mindre man bedriver fribryting på skolen og pepperkakebaking i sofaen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg