Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 http://notalwaysright.com/category/top Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God ettermiddag folkens Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har jo ikke så mange spennde historier på lager altså, men det er utrolig hvor vanskelige noen kan være. Hadde jo en kunde som skulle kreve meg personlig for taptarbeidsinntekt når hun snakket med meg på telefonen i 30 minnutter for at hun hadde mobilproblemer.. hehe! :!: Er noen man skulle tro hadde 1 i IQ og den er så handokappet at man kan like godt fjerne den Det er alltid den andre personen sin feil osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg sitter på Telenor Kunderservice Mobil Er du en av de som er ansvarlige for å ringe meg ang. fornying av abonnement og få ny mobil på kjøpet? For de skulle ringe meg om det for noen uker siden, så ringte de dagen etter, men da jeg tok telefonen (etter ett ring), så la de bare på og har ikke hørt noe siden og jeg må fornøye abonnementet og ha ny telefon nå! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du kan så si.. Men jeg fikk jo forklart kunden at det ikek var mulig, men at personen var velkommen til å sende inn et krav! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har den ekornsex lyden på telefonen sin? I såfall kunne du laste den opp til meg? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg sitter på Telenor Kunderservice Mobil Er du en av de som er ansvarlige for å ringe meg ang. fornying av abonnement og få ny mobil på kjøpet? For de skulle ringe meg om det for noen uker siden, så ringte de dagen etter, men da jeg tok telefonen (etter ett ring), så la de bare på og har ikke hørt noe siden og jeg må fornøye abonnementet og ha ny telefon nå! Jeg har ikke ansvar for det, men du kan jo bare ringe kunderservice på 09000, eller se på nettsidene til telenor/djuice Nok faglig språk her, på tide med noe OT fra min side nå, hehe.. Endret 19. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Om nom nom, nudler. Om nom nom, cheeze doodles. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 æ ø å. å ø æ. Om nom nom, nudler. Om nom nom, cheeze doodles. Ikke godt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ikke godt. Det er bedre enn deeze choodles. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 æ ø å. å ø æ. Om nom nom, nudler. Om nom nom, cheeze doodles. Ikke godt. Jepp, enig. Dårlig ånde i pose. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, huff.. Cheeze Doodles er faktisk dårlig ånde i pose.. Huff.. Gjør meg nesten kvalm :S Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Cheeze Doodles er deilig. Mmmm kan spise opp en hel pose på en gang. Beste snaksen ever. Endret 19. april 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 http://notalwaysright.com/category/top HAHAHAHAHA, så mye bra! Likte spesielt den her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Me: “Thank you for calling [garden store], this is ***. How can I help you today?” Caller: “Yeah, i have mites on my, uh… tomato plants. I need something to put on them to kill the mites” Me: “Well, sir, we have many different types of sprays and powders for bug eradication that can work.” Caller: “I need something that can work indoors.” Me: “Indoors? Like a greenhouse? Because the products we have are all natural and can be used in a greenhouse.” Caller: “I mean indoors like in my house. I don’t want to use a spray in the closet in my room.” Me: “Sir, you’re growing tomatoes in your closet?” Customer “Uh, yeah… so what can I use?” Me: “Well, we have a powder made of diatomes you can use to kill the mites, and you can still eat the tomatoes without any issue. It’s all natural and perfectly safe.” Caller: “That sounds good, but… umm, what if I were to smoke the tomato plant? Would that still be safe?” (I finally realize he’s NOT really talking about tomatoes.) Me: “Umm, sir, tomato plants are part of the nightshade family and are actually poisonous if ingested. I wouldn’t recommend smoking them or eating the plant itself. Just the tomato.” Caller: “But, if I had a plant that was smokeable, i could use the powder stuff and it would be okay?” Me: “Yeah, just make sure you wash it good before you um… smoke it… as you would with any home-grown vegetables and fruits.” Caller: “You’re sure? Because i don’t wanna die for smoking something i’m not supposed to.” Me: “Then make sure you aren’t smoking the tomato plants in your closet and you’ll be fine. Have a nice day!” Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ok, etter å ha sett Fatso etter at den ble diskutert her skjønner jeg hva dere mener med en litt rar film! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er noe av det ekleste jeg vet om. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er noe av det ekleste jeg vet om. Lukter ikke godt, men snaker deilig :D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig med Gryterett ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg