Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hahaha, jeg så halve Fatso i går. Veldig... spesielt. veldig spesiell. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) .. Du lever! Ja, så klart gjør jeg det, hadde du forventet noe annet? Endret 19. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Å fy faen Spoiler om filme NB! Trodde jeg skulle dø da fleshlighten begytne å snakke dansk til han Ja! Og når han står med dremelen og skal skjære av seg pikken Var litt tragisk egentlig... Endret 19. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 .. Du lever! Ja, så klart gjør jeg det, hadde du forventet noe annet? Så lenge siden jeg har sett deg poste noe sted at jeg nesten ble redd for at du hadde slutta med forum eller noe annet forferdelig : o Jeg digga Fatso, så den et par-tre ganger på kino og har kjøpt den på DVD. En av få norske filmer uten Kristoffer Joner som er bra Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mikkel: Får han seg nummer i filmen? Legg det i spoiler så vi ikke får fatsofans etter oss :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mikkel: Får han seg nummer i filmen?Legg det i spoiler så vi ikke får fatsofans etter oss :!: will do. 37 minutter igjen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Smurf; Joda, du er inne på noe der.. Jeg har også ikke hatt pc-tilgang den siste måneden utenom jobb, så jeg fant ut at jeg hadde tid å skrive på forum nå som jeg sitter med pc på jobb så jeg er tilbake Ellers, når det gjelder Fatso så er det en utrolig genial film! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Njaa. For min del blei det for mye sperm-humor. Det fins grenser for hvor morsomt det egentlig er. Men jeg så som sagt bare halve, skal gi den en sjanse til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Aalton, ah, men jeg kan ikke komme på å ha sett deg på et ett år eller to Men bra du er tilbake ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Ja, det er lenge siden jeg var aktiv på forumet, det har du rett i! Hva er egnetlig sansynligheten for at du snakker med samme kunde på telefonen flere ganger på rad? Endret 19. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Godt spørsmål. Åh, jeg vil ha soundtracket til Fatso Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1311164.ece __ Rektor Hilde Hov mener det blir mest rettferdig om alle elevene tar tentamen på nytt etter at det ble kjent elever hadde hatt tilgang til oppgaven på forhånd. Foto: TERJE VISNES __ Haha Hadde den rektoren/læreren i Naturfag mener jeg. Endret 19. april 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hun har jo egentlig et poeng, men jeg mener at dersom de vet hvilke elver det gjaldt burde jo de ta den på nytt istedet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 – Hvis vi på Blussuvoll skal ta tentamen på nytt, så mener jeg at elevene ved de andre ungdomsskolene i Trondheim også må få nye oppgaver. Hvis ikke kan det hende at mange får bedre snittkarakter enn oss, og vil komme høyere opp på søkerlistene til de videregående skolene, sier Thea. Et godt argument det der, særlig for at Blussuvoll må ta på nytt. Jeg vil påstå det er verre med forskjeller innad på skolen enn mellom skoler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, det er lenge siden jeg var aktiv på forumet, det har du rett i! Hva er egnetlig sansynligheten for at du snakker med samme kunde på telefonen flere ganger på rad? Kanskje du har en stalker som er forelsket i deg og hvis personen ikke får deg så skal ingen andre få deg. Så vær forsiktig Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Kanskje jeg har det? Nå ble jeg litt redd her jeg sitter, tror faktisk jeg logger meg av systemet og gjemmer meg! haha.. Men dette er ikke første gang det skjer, noen ganger er det en fordel andre ganger en gedigen ulempe Endret 19. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Okey, må bare innrømme det..DET VAR MEG Fornøyd nå? og NÅ er du ikke trygg..........habbahabba "løpe naken rundt og roper "mumlemumle gåseegg" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 haha.. Det hjelper på ingen måte ikke meg Tror egentlig det bare gjør meg mer redd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg