Zlatzman Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er glad og fornøyd jeg. Søndag. Det regner ikke. Tennis om noen timer. Flott dag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja nei det er sol ute og alt, men kjøkkenet ser ut som en dass så får nok ikke sett mye av sola idag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Zlatz, er glad og fornøyd nå, som jeg har fått tannpuss, mat og cola, så lenge jeg ser rett frem og rett i skjermen og ikke snur meg og ser på rotet jeg må rydde / pakke før jeg drar hjem til Steinkjer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God morgen. Dette er det mest awesome du kommer til å se i natt. Sinnsykt awesome, indeed. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ehm. Følger du meg på Twitter? i do... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Good fucking morning gode nettkamerater ( med sikkelig russisk stemme ) La oss kvede litt over denne vakre dagen. Står til? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Good fucking morning gode nettkamerater ( med sikkelig russisk stemme )La oss kvede litt over denne vakre dagen. Står til? GOOD MORNIN', SIR. YES SIR. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var jeg våken. Morten halvsover litt enda. Rommet er ca 40 grader tror jeg, og jeg er svett som en gris. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var jeg våken. Morten halvsover litt enda. Rommet er ca 40 grader tror jeg, og jeg er svett som en gris. Åpna vinduet med en gang jeg våkna selv. Er alltid dårlig luft om morran. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg sovnet kl. 5 eller da fikk jeg lov til og sove av madamen, og sto opp 11 O.- Men humøret er bra hos folket? Mikkel: Rygg-smerter er noe DRITT, så det unner jeg deg ikke:( Man har ikke vinduet igjen når man sover, det ør stå oppe hele natten slik at luften kan bli utskiftet=) Endret 19. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var jeg våken. Morten halvsover litt enda. Rommet er ca 40 grader tror jeg, og jeg er svett som en gris. Venta, morten sover og du er svett som en gris ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var jeg våken. Morten halvsover litt enda. Rommet er ca 40 grader tror jeg, og jeg er svett som en gris. Venta, morten sover og du er svett som en gris ? Fordi det er varmt på rommet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg sovnet kl. 5 eller da fikk jeg lov til og sove av madamen, og sto opp 11 O.-Men humøret er bra hos folket? Mikkel: Rygg-smerter er noe DRITT, så det unner jeg deg ikke:( Jo takk. Det er effings "digg" å sitte på kjøkkenstolen Skal på jysk til uka tror jeg og kjøpe meg en slik 300 kroners stol igjen. De varer jo tross alt i ett helt år da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) opp med vinduet og kjenn den gode svale vinden treffe deg i ansiktet;) Mikkel: Har du problemer med ryggen din til vanlig? Endret 19. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 opp med vinduet og kjenn den gode svale vinden treffe deg i ansiktet;) Mikkel: Har du problemer med ryggen din til vanlig? Nei men har problemer med nakken. Får jeg for vondt i nakken går det over til migrene Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hmm.. Det der ser litt godt.. Kaffe! Bare jeg som fikk lyst på det nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God Morgen Whats up ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg