:---{D Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er det mest awesome du kommer til å se i natt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var det mest awsome jeg har sett i natt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 sinnsykt detaljerte dukker da! Veldig win ja! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er det mest awesome du kommer til å se i natt.Jeg så den helt tilfeldigvis for 1 minutt siden via tweeten din. sinnsykt detaljerte dukker da! Veldig win ja!Det er ikke dukker. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 god natt mennesker. tar kvelden/morgenen nå. Dere får sove godt etterhvert. FINN: lykketil med snakken og kos deg videre på jobb:) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Takk skal du ha Hanna! Håper på det beste, sov godt! Fargoth, jo du ser det er dukker i enkelte av bildene, men annsiktene er satt inn digitalt? Eller er jeg helt på villspor her? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er det mest awesome du kommer til å se i natt.Jeg så den helt tilfeldigvis for 1 minutt siden via tweeten din. Ehm. Følger du meg på Twitter? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er det mest awesome du kommer til å se i natt.Jeg så den helt tilfeldigvis for 1 minutt siden via tweeten din. Ehm. Følger du meg på Twitter? Nei, jeg kom bare over strømmen din helt random og ut av det blå. Tilfeldighetenes spill, tydeligvis. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skjønner meg ikke helt på søkefunksjonen på twitter.. søker jeg på navnet til noen så kommer det ikke opp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nei, jeg kom bare over strømmen din helt random og ut av det blå. Tilfeldighetenes spill, tydeligvis. Da kommer spørsmål nummer to. Hvorfor er du ikke på Twitter. Skjønner meg ikke helt på søkefunksjonen på twitter.. søker jeg på navnet til noen så kommer det ikke opp. Hva søker du etter/finner ikke? Og generelt: En guide til Twitter - for Diskusjon.no sine brukere Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Søker etter folk jeg vet er på twitter med navnet deres som søkeord, uten resultat. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Søker etter folk jeg vet er på twitter med navnet deres som søkeord, uten resultat. Finne folk kan man vel bare her (som jeg tror man må være registrert for å bruke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg styrer bevisst unna hele Twitter-bølgen. Alt som bare er informasjonsmessig redundans er overflødig og i dette tilfellet er det også delvis destruktivt. Twitter tvinger folk til å forkorte lengre URL-er fordi det er en begrensning i antall tegn man kan skrive i en enkelt tweet. Dette vil på sikt føre til linkråte. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er jo registrert på twitter, men finner fortsatt ikke folk når jeg søker etter dem på find people linken. Fargoth: inkråte er gjerne en mindre bekymring der vil jeg tro.. Kan uansett ikke se at jeg blir å bruke twitter noe særlig lenge, blir fort kjedelig tror jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg styrer bevisst unna hele Twitter-bølgen. Alt som bare er informasjonsmessig redundans er overflødig og i dette tilfellet er det også delvis destruktivt. Twitter tvinger folk til å forkorte lengre URL-er fordi det er en begrensning i antall tegn man kan skrive i en enkelt tweet. Dette vil på sikt føre til linkråte. Hvis man gjør som Twitter selv forklarer tjeneste på sidene deres blir det mye totalt ubrukelig informasjon, det er jeg enig i. Men om man klarer å bruke det riktig, og følge riktige mennesker kan det både være berikende og interessant. Selv har jeg faktisk fått et jobbtilbud igjennom Twitter. Det med linkråte er jeg ikke så altfor redd for. Det er nå (dessverre ikke på Twitter) steder man kan trykke på for å se hele linken før man trykker på den. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Tvert i mot tror jeg det vil bli et veldig stort problem i fremtiden. Den dagen Tinyurl og liknende sider som brukes i dag går ned, vil det føre til massiv linkråte. Twitter fremmer bruk av slike tjenester ved å ha en maksgrense på ord og det er ikke rent lite linker som deles på denne måten hver eneste dag. Edit: Nå kan det selvsagt argumenteres for at den dagen det skjer er kildene til de fleste linkene sannsynligvis borte uansett. Jeg ser så absolutt nytteverdien i konseptet, men jeg innbiller meg at jeg foretrekker å tilegne meg den informasjonen jeg ønsker, når jeg ønsker det, og ikke få den servert fra andre uansett hvor relevant den måtte være i forhold til mine interesser. Kanskje tar jeg grundig feil, og er fullstendig uviten om hva jeg egentlig går glipp av. I så tilfelle trøster jeg meg med at jeg kan hoppe på neste tilsvarende fenomen i regi av Web 3.0, eller kanskje det etter det igjen. Det er ihvertfall ingen tvil om at rammeverkene for sosialisering og personlig informasjonsflyt vil gjennomgå et utall nye hamskifter innen jeg logger meg av nettet for godt, så det har ingen hastverk. Endret 19. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gah, hater å våkne av at jeg holder på å kveles av snørr og gøgge. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gah, hater å våkne av at jeg holder på å kveles av snørr og gøgge. Ja... Jeg hater det at kontorstolen min er ødelagt og at jeg sitter på en kjøkkenstol nå og voldtar ryggen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg