Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er lut lei over å aldri finne folka jeg leter etter i Ald'ruhn. Byen er jo verre enn Vivec jo :| Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da var man hjemme etter en lang kveld på byen med superb musikk og bare kos :-) Nå nacher man alene med Jokke og en Cola Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Satan. Gode gamle morrowind! Skulle ønske jeg enda hadde det spillet! PS: vivec er en genial by med en gang man skjønner den. Endret 19. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Datasmurf: første gang du spiller morrowind eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 På tide og si god natt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hah! Skal dere legge dere alt nå? Jeg har snakket med Selma i over en time, og hun er ikke en gammel oldemor som ønsker å voldta meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg er lut lei over å aldri finne folka jeg leter etter i Ald'ruhn. Byen er jo verre enn Vivec jo :|Ah, det er det som er det deilige med Morrowind. Man må stort sett gå dit man skal for egen maskin (hvis man ser bort fra Silt Striders, Guild Guides, Propylon Chambers etc) og man kan ikke følge en pil når man leter etter noe. Jeg husker jeg aldri fant båten som gikk fra fastlandet til Bloodmoon, så jeg svømte like greit over. Endret 19. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har klekket ut min hevnplan mot min eks-kjæreste. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det var veldig irriterende synes jeg.. nilese loggen for å finne veien. Som det oppdraget der du skal finne huset til en dame utfor Hlaalu (?) husker ikke helt.. Var ihvertfall en av startoppdragene i Imperial legion.. Danielzu: fortell! Endret 19. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har klekket ut min hevnplan mot min eks-kjæreste. Jeg er fornøyd. tell me more, tell me more! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har klekket ut min hevnplan mot min eks-kjæreste. Jeg er fornøyd. tell me more, tell me more! I am,over ur msn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var veldig irriterende synes jeg.. nilese loggen for å finne veien. Som det oppdraget der du skal finne huset til en dame utfor Hlaalu (?) husker ikke helt.. Var ihvertfall en av startoppdragene i Imperial legion..Var det hu kjerringa med alle putene? Det begynner å bli noen år siden sist.. Uansett så ble det til at jeg bannet og steiket noen ganger selv, og jeg endte opp i editoren ved mer enn en anledning. Det var ikke før med Oblivion og fast-travel og sauegjeting frem til hvær eneste location at jeg innså verdien i systemet til Morrowind. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er vel ikke akkurat forumstøysekafe-mat. Blir nok postet på Deppe-tråden(selv om jeg ikke er deppa. Er egentlig likegyldig,men hevn må man ha uannsett. Man er ikke utro med Danielzu, da må man betale.) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fargoth: Nei det var hun dama som hadde fått mannen drept av en imperial guard som var ork, videre i oppdraget skal du finne øksa hanns osv. Danielzu: Skjønner deg godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ferchie: You been there too? Flabba: Bra hevn eller hur? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Danielzu: Ikke som jeg vet.. Men kan tenke meg at det er sykt sårende. Hanna: MSN føkka til her.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ferchie: You been there too? Flabba: Bra hevn eller hur? oooh yes baby! Danielzu: Ikke som jeg vet.. Men kan tenke meg at det er sykt sårende. Hanna: MSN føkka til her.. nei sier du det:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Danielzu: Ikke som jeg vet.. Men kan tenke meg at det er sykt sårende. Hanna: MSN føkka til her.. Ekke såret,var jo på vippe å slå opp anyways, men kan ikke roll over. En slik aksjon må få en reaksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg