Joakim Skurk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vel, det var jobben hans. Og nei, det vises ikke noe sted i filmen at han visste noe om situasjonen rundt Kaffe. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 men det er uansett ikke slik at bødler er hjerteløse da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Traff nettopp ei jente fra Sveits på Omegle. Koselig hu, har fått msn'en og...Snart skal vi gifte oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Har alle lagt seg? Nope, senga har ikke ropt nok på meg enda @ wici: Sikker på at det er en jente, og ikke en 50 år gammel pervo? Endret 19. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Karikatur-samebror watches over you Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har alle lagt seg? Nope, senga har ikke ropt nok på meg enda @ wici: Sikker på at det er en jente, og ikke en 50 år gammel pervo? Tja... Er jo litt sikker. Ho heter Selma, så det er en jente iallefall. Eller...jente..dame...mor...bestemor....oldemor. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi holder på å sovne på sofaen her begge to nå. Nattzurz Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Plutselig var klokken tre gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har alle lagt seg? Nope, senga har ikke ropt nok på meg enda @ wici: Sikker på at det er en jente, og ikke en 50 år gammel pervo? Tja... Er jo litt sikker. Ho heter Selma, så det er en jente iallefall. Eller...jente..dame...mor...bestemor....oldemor. Og du er sikker på at det ikke er en 50 år gammel pervo som går under et annet navn? For alt du vet er denne "Selma" fra Sveits egentlig en gammel, overvektig og skjeggete pervo som sitter bare noen få mil fra deg.. Før du vet ordet av det finner du deg selv i kjelleren hans. Det er da du innser at det å stole på folk på internett en en dårlig ide.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 FINN! jeg lo så jeg døde litt når jeg så på videoen du har på nettby:P fy faen! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 En skjeggete, overvektig, truseløs, sengevetende, 50 år gammel sveitsisk dame er vel en bedre fangst enn en snerten liten pike med minskjørt. Så det er greit det. Man må jo ta noen sjangser i livet, det er jo bedre enn å sitte hjemme. En liten vacation til en kjeller i Sveits? Gratis? Litt brød og vann til frokost og sengekos til kvelds? Ja takk! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hanna: Tenker du på sexydrownwatch? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 En skjeggete, overvektig, truseløs, sengevetende, 50 år gammel sveitsisk dame er vel en bedre fangst enn en snerten liten pike med minskjørt. Så det er greit det. Man må jo ta noen sjangser i livet, det er jo bedre enn å sitte hjemme. En liten vacation til en kjeller i Sveits? Gratis? Litt brød og vann til frokost og sengekos til kvelds? Ja takk! Hva gjør deg så sikker på at det er en dame? Det er utrolig lett å utgi seg for å være en annen på internett, det gjelder også kjønn.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hanna: Tenker du på sexydrownwatch? mhm! Jeg lo helt jævlig... http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw DENNE er å morsom:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hehehe ja den er god! Bah, youtuben funker ikke her på jobb. Endret 19. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hehehe ja den er god! mhm... jeg elsker den. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 En skjeggete, overvektig, truseløs, sengevetende, 50 år gammel sveitsisk dame er vel en bedre fangst enn en snerten liten pike med minskjørt. Så det er greit det. Man må jo ta noen sjangser i livet, det er jo bedre enn å sitte hjemme. En liten vacation til en kjeller i Sveits? Gratis? Litt brød og vann til frokost og sengekos til kvelds? Ja takk! Hva gjør deg så sikker på at det er en dame? Det er utrolig lett å utgi seg for å være en annen på internett, det gjelder også kjønn.. Jeg er jo ikke sikker. Jeg aner ikke om du virkelig er mann eller dame? Jeg aner ikke om ditt virkelige navn er Guri..Er du tøs? HVA VET JEG? Kanskje du bare snakker til meg for å holde meg med selskap imens du tømmer kontoen min for penger? Hva..vet...jeg? Jeg vet ingenting. Det er det som er så skummelt med internett. For alt jeg vet, så kan du være denne Selma som jeg snakker med akkurat nå. Hvem vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er Selma fra Sveits, og jeg tømmer kontoen din nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg