Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos drømmer. Dama drømmer ca. annenhver natt at hun er gravid og vi har ubeskyttet seksuelt samkvær. Freaky?

"Man drømmer enten om ting man frykter eller gleder seg til/vil ha" har jeg hørt.

Pfft. Jeg drømmer bare random noen ganger. Jeg går inn i en hule. Så går jeg ut og setter meg i en bil. Så brenner det. Så kommer ballonger.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Ferchie: Spooky!

Nie: slå i veggen istedet, gjør vondt pluss at du hærper veggen xD

EDIT: BIG SKRIVELEIF!

Dårlig tips, du brekker bare hånden da.

Jeg slo i bordet og slo ene knoken nesten over en annen knoke, pluss jeg knakk beinet som går ved siden av lille fingern og oppover hånden og i tilegg var noe ut av ledd.

Så slå i en pute i stdenfor, man blir like sliten og risikerer ikke og måtte gå på legevakten.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Nie: Bare kom det, du blir ikke den første som jeg har gitt tilatelse til og slå på meg;)
Du gir en gravid kvinne med humørsvinginger fra helvete tilatelse til å slå løs? Jeg trodde du hadde noe mellom ørene jeg. :dontgetit:

Skaff deg en sånn bamse som reagerer på lyd, så legger du inn skrikelyd ;)
Good idea. I alle fall om den kan skrike noenlunde realistisk. Men jeg må uansett ha en frivillig til å lage lyden jeg skal legge inn.

Jeg slo i bordet og slo ene knoken nesten over en annen knoke, pluss jeg knakk beinet som går ved siden av lille fingern og oppover hånden og i tilegg var noe ut av ledd.

Så slå i en pute i stdenfor, man blir like sliten og risikerer ikke og måtte gå på legevakten.

Det var ett veldig sterkt bord. o_O
Lenke til kommentar

Slo i veggen en gang (gipsvegg) det endte med forstuet håndledd og en bulk i veggen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...