L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Så det blir: Hvor har du vært i dag og hver eneste gang han kommer så blabla?100% korrekt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Elling er morsom.. Elling er genial, Norges svar på Forrest Gump! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! feilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfeilfe l! Endret 18. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har en av Ellings beste kommentarer i signaturen min :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ....æææææsj, nå synes jeg du er ganske pervers Lena! *insert random kommentar fra Lars om at hun faktisk ER pervers* Du skulle bare visst... But I do! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 *insert random kommentar fra Lars om at hun faktisk ER pervers**komme med random kommentar om at Lena faktisk ER pervers* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Espen: Min pers i også i overkant av 40 min ca. Jadddaaaaa...!! Så nå klikker jeg snart kjenner jeg. Smurf: Er det på cdon pengene går? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Natrich: Hva er rekorden din for å holde noen på linja uten å snakke nevneverdig om produktet de prøver å prakke på deg da? Jeg klarte vell rundt 3 kvarter en gang tror jeg det var... Er ikke du selgeren? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Så det blir: Hvor har du vært i dag og hver eneste gang han kommer så blabla?100% korrekt! skal nok få det inn i kålen min til slutt;) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Noen poket meg på panna, men jeg så ikke personen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 *insert random kommentar fra Lars om at hun faktisk ER pervers**komme med random kommentar om at Lena faktisk ER pervers* Komme med random kommentar om at faktisk begge to er perverse:O Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Noen poket meg på panna, men jeg så ikke personen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som vil ringe/blir ringt av meg? *desperasjon* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Noen poket meg på panna, men jeg så ikke personen Og vi har en ninja-poker en plass, men hvor er han Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Noen poket meg på panna, men jeg så ikke personen Det var skummelt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som vil ringe/blir ringt av meg? *desperasjon* only if we have tlf6! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor er du sameboe? Sitter i stua hjemme Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Noen poket meg på panna, men jeg så ikke personen Det var skummelt Unnskyld, skal ikke gjøre det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg