Nopros Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 I can see it in your smile That you are masturbating Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Øl i kveld. mmmMisunnelig. Siden jeg var på tivoli så rakk jeg akkurat ikke ølsalget. Bomma med noen få små minutter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 And jess Lars det er deg im looking for ditt mannebein!(men ikke si noe til Lena!) Skal ikke si noe om du også holder tett. Dette kan være vår lille hemmelighet. Ntååå, gromgutten <3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 b-real: Nah, jeg er ganske lei dem. Gjorde en tabbe å ga penger til hjertefondet en gang, har vært plaget av telefonselgere i ettertid. Jeg vil ikke reservere meg for om jeg er så heldig at de ringer en gang jeg kjeder meg så har jeg noe å slå ihjel tiden med. (drive gjøn) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Blir det no poll eller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen ta fra meg visa-kortet Først bøker, så t-skjorter og nå filmer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 b-real: Nah, jeg er ganske lei dem. Gjorde en tabbe å ga penger til hjertefondet en gang, har vært plaget av telefonselgere i ettertid. Jeg vil ikke reservere meg for om jeg er så heldig at de ringer en gang jeg kjeder meg så har jeg noe å slå ihjel tiden med. (drive gjøn) Da er vi to, elsker å kødde med telefonselgere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 And jess Lars det er deg im looking for ditt mannebein!(men ikke si noe til Lena!) Skal ikke si noe om du også holder tett. Dette kan være vår lille hemmelighet. Ntååå, gromgutten <3 Jeg har nok visst om dere lenge! Har filmet dere sammen også! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Du bommer på å være flink til å skrive.Han er i hvertfall villig til å lære da. Fluesopp. Være (som i å være morsom) staves med væ. H bruker du kun når det er snakk om "hvert". Du kan teste om det skal være h der ved å putte på det ekstra ordet "eneste" etterpå. Kan du si "hvert eneste" så er det h og ikke væ. det høres dumt ut, men jeg sliter som f... med den dritten der. Så takk, skal lære meg den regelen der;) Dere får mene hva dere vil, men jeg vil ihvertfall:P Så det blir: Hvor har du vært i dag og hver eneste gang han kommer så blabla? Endret 18. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Natrich: Hva er rekorden din for å holde noen på linja uten å snakke nevneverdig om produktet de prøver å prakke på deg da? Endret 18. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen ta fra meg visa-kortet Først bøker, så t-skjorter og nå filmer. Send meg kortet i posten Pluss kode Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 And jess Lars det er deg im looking for ditt mannebein!(men ikke si noe til Lena!) Skal ikke si noe om du også holder tett. Dette kan være vår lille hemmelighet. Ntååå, gromgutten <3 Jeg har nok visst om dere lenge! Har filmet dere sammen også! ....æææææsj, nå synes jeg du er ganske pervers Lena! *insert random kommentar fra Lars om at hun faktisk ER pervers* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har nok visst om dere lenge! Har filmet dere sammen også!Faen. Jeg var sikker på du sov! det høres dumt ut, men jeg sliter som f... med den dritten der.Så takk, skal lære meg den regelen der;) Neida. Det høres ikke dumt ut. Sliter med enkelte ting selv. Spesielt ordet prosess(or). Aldri sikker på om jeg har riktig antall s-er på riktig sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ....æææææsj, nå synes jeg du er ganske pervers Lena! *insert random kommentar fra Lars om at hun faktisk ER pervers* Du skulle bare visst... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Natrich: Hva er rekorden din for å holde noen på linja uten å snakke nevneverdig om produktet de prøver å prakke på deg da? Jeg klarte vell rundt 3 kvarter en gang tror jeg det var... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Elling er morsom.. Elling er genial, Norges svar på Forrest Gump! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Natrich: Hva er rekorden din for å holde noen på linja uten å snakke nevneverdig om produktet de prøver å prakke på deg da? Er ikke sikker du, men har snakket LENGE med dem. Du da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Elling er tard.. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg