L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hva har du spist nå? og vil du dele:PPistasjnøtter og polaramin. Tom for pistasjnøtter, men du kan sikkert få et par polaramin da. De er kjedelige. Ingen annen virkning enn at jeg slutter å klø. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 syns man skal rette på skriften til folk så lenge det blir gjort på en respektabel måte, jeg er kanskje begynt og komme opp i årene, men pga. min bakgrunn så har jeg gått glipp av en god del skolegang.Så min personlige mening er at jeg vil helst bli rettet på så jeg kan lære meg riktig med en gang istedenfor og sitte og skrive feil hele tiden. Du har en meget aktverdig innstilling, i så fall. Hadde alle tenkt slik, ville jeg vært glad. Jeg ser ingen grunn til og ta det vondt når folk retter på meg( så lenge man sier det på en måte så man ikke føler seg dum ), bedre det enn at folk ler bak ryggen din for at du ikke kan rettskriving. Noe i den duren ihvertfall:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Strømmen er jo veldig langt unna hammerfest! jesus, så ringer venner meg fra Alta og skal ha meg med på fest. Denne natta er så jævlig tap. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Så på signaturen din Fluesopp, og da kom jeg på å tenke på reklamen til Mastodon. Det er litt lureri de reklamene, for de klipper sangene slik at de høres helt annerledes enn de egentlig gjør. Hørte på f.eks en sang på spotify, av Mastodon, og der var introen det samme som i reklamen, men etter introen så skulle det egentlig ha begynt en fet riff av noe slag, men isteden en lenger intro. [Det er litt teit. Endret 18. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) AAh, var ett eller annet galt:P Har ikke hørt nøye igjennom ennå , jeg må hvere alene da for og få den "lytte-roen" Men det jeg har hørt liker jeg ja=) Endret 18. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) HALLO!!! Oh.. idag ringte en telefonselger meg. Han: Hei, Snakker jeg med ... Jeg: Stille. Han: Vi har for tiden ... Jeg: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!! *klikk* Endret 18. april 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du bommer på og hvere morsom:P Du bommer på å være flink til å skrive. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hallo! Hello! Is it me you're looking for? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hallo! Hello! Is it me you're looking for? I can see it in your eyes.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 HALLO!!! Oh.. idag ringte en telefonselger meg. Han: Hei, Snakker jeg med ... Jeg: Stille. Han: Vi har for tiden ... Jeg: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!! *klikk* Hei ja Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, det var noen deilige, heavy sanger. Likte de jeg og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du bommer på å være flink til å skrive.Han er i hvertfall villig til å lære da. Fluesopp. Være (som i å være morsom) staves med væ. H bruker du kun når det er snakk om "hvert". Du kan teste om det skal være h der ved å putte på det ekstra ordet "eneste" etterpå. Kan du si "hvert eneste" så er det h og ikke væ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hallo! Hallo hallo, milkman! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Nei, får legge meg, eller se på film Uansett hade. EDIT: Skriveleif Endret 18. april 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hallo! Hallo hallo, milkman! Milk me! And jess Lars det er deg im looking for ditt mannebein! (men ikke si noe til Lena!) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hallo! Hello! Is it me you're looking for? I can see it in your eyes.. I can see it in your smile Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 HALLO!!! Oh.. idag ringte en telefonselger meg. Han: Hei, Snakker jeg med ... Jeg: Stille. Han: Vi har for tiden ... Jeg: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!! *klikk* Jeg sparte en tusenlapp sist jeg ble oppringt av telefonselger. Var ikke så dumt. Hører som oftest på hva de har å si jeg. Øl i kveld. mmm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 And jess Lars det er deg im looking for ditt mannebein!(men ikke si noe til Lena!) Skal ikke si noe om du også holder tett. Dette kan være vår lille hemmelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg