Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Wici: Jo, men man kan ikke rette opp her, da blir man bedt om å stikke til språk-forumet.

syns man skal rette på skriften til folk så lenge det blir gjort på en respektabel måte, jeg er kanskje begynt og komme opp i årene, men pga. min bakgrunn så har jeg gått glipp av en god del skolegang.

Så min personlige mening er at jeg vil helst bli rettet på så jeg kan lære meg riktig med en gang istedenfor og sitte og skrive feil hele tiden.

Okay, jeg skal si ifra hvis jeg ser noe :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wici: Jo, men man kan ikke rette opp her, da blir man bedt om å stikke til språk-forumet.

syns man skal rette på skriften til folk så lenge det blir gjort på en respektabel måte, jeg er kanskje begynt og komme opp i årene, men pga. min bakgrunn så har jeg gått glipp av en god del skolegang.

Så min personlige mening er at jeg vil helst bli rettet på så jeg kan lære meg riktig med en gang istedenfor og sitte og skrive feil hele tiden.

Tja, akkurat forskjellen mellom "è", "é" og "e" er vel ikke så farlig. Men det er alltid greit å lære nye ting! :)

Lærte senest i sted at hvis en person som bruker tegnspråk, drar seg i øreflippen så betyr det "ja". Og at hvis du bruker "gass og glid"-teknikken når du kjører, altså å finne bilens "rullepunkt" ved å gasse og så glid litt, og så gasse og så glid litt etc., så sparer man drivstoff. Har alltid trodd at dette har økt drivstofforbruk. Har sett på gamle menn i taxier som sitter å gasser, slipper gassen, gasser, slipper gassen, og alle skal alltid klage på hvorfor de gjør det, de bruker jo bare mer drivstoff uansett, bla ,bla, bla. Men nå er visst dette helt feil. Alltid greit å vite!

Lenke til kommentar

Kom over en signatur nå, brukeren hadde bakgrunns farge på teksten. How?

Eh, damn! mistet side 10 000 og inlegg 200 000 :cry:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Tja, akkurat forskjellen mellom "è", "é" og "e" er vel ikke så farlig. Men det er alltid greit å lære nye ting! :)

Lærte senest i sted at hvis en person som bruker tegnspråk, drar seg i øreflippen så betyr det "ja". Og at hvis du bruker "gass og glid"-teknikken når du kjører, altså å finne bilens "rullepunkt" ved å gasse og så glid litt, og så gasse og så glid litt etc., så sparer man drivstoff. Har alltid trodd at dette har økt drivstofforbruk. Har sett på gamle menn i taxier som sitter å gasser, slipper gassen, gasser, slipper gassen, og alle skal alltid klage på hvorfor de gjør det, de bruker jo bare mer drivstoff uansett, bla ,bla, bla. Men nå er visst dette helt feil. Alltid greit å vite!

Du er gjennomført :thumbup:

(positivt)

Lenke til kommentar
Hei folkens! :p masse liv her nå! hvordan var TG for dem som var der?

Sitter på jobb og kjeder meg noe grasalt..

Fikk en plutselig trang til og gjøre slik at du ikke kjeder deg, men du bor or langt unna:(

Vi sovner og er pisstrøtte begge to.

Det finnes en ting som er kos og gjøre når man er trøtt:)

Hammerfest er jo ikke så langt :roll:

Lenke til kommentar
Hei folkens! :p masse liv her nå! hvordan var TG for dem som var der?

Sitter på jobb og kjeder meg noe grasalt..

Fikk en plutselig trang til og gjøre slik at du ikke kjeder deg, men du bor or langt unna:(

Vi sovner og er pisstrøtte begge to.

Det finnes en ting som er kos og gjøre når man er trøtt:)

Hammerfest er jo ikke så langt :roll:

Du bommer på og hvere morsom:P

Bor i Strømmen, så Hammerfest kan jeg godt dra til...men er liksom ikke gåavstand, din.........same :roll:

:!:

JESUS ELSKER ALLE BARNA! SÆRLIG MED KETCHUP OG SENNEP!

(syng med nå folkens)

Hva har du spist nå? og vil du dele:P

Lenke til kommentar

Du har en meget aktverdig innstilling, i så fall. Hadde alle tenkt slik, ville jeg vært glad.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...