Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
epletyv: det skapar global oppvarming dersom alle skulle vaska kledene så myke som du

Det skaper tannråte hvis du ikke pusser tennene dine oftere heller. Jeg har aldri sagt at jeg vasker klærne mine ofte ..

jo du sa det var uhygiensik å vaske den mindre enn 3 ganger i uka. og det med tennene mine går ikke utover andre enn meg sel og jeg kommer ikke til å råtne bort

Lenke til kommentar
epletyv: det skapar global oppvarming dersom alle skulle vaska kledene så myke som du

Det skaper tannråte hvis du ikke pusser tennene dine oftere heller. Jeg har aldri sagt at jeg vasker klærne mine ofte ..

Ehh? Er det mer hygienisk å la klærne henge i et par dager altså? Det holder ikke med lufting om natta?

Jo, det er det vel! HYGIENE!

Nei, det er fanatisme.

Vil du gifte deg med meg?

Lenke til kommentar
jo du sa det var uhygiensik å vaske den mindre enn 3 ganger i uka. og det med tennene mine går ikke utover andre enn meg sel og jeg kommer ikke til å råtne bort

Ja, og så? Jeg synes det er ekkelt med folk som aldri vasker hendene sine etter dobesøk og etter de har tatt på, ja, gud vet hva .. like ekkelt som folk som overbruker bukser og underbukser for den saks skyld

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar

Ja, og så? Jeg synes det er ekkelt med folk som aldri vasker hendene sine etter dobesøk og etter de har tatt på, ja, gud vet hva ..

Det å ikke vaske hendene etter dobesøk/sex/whatever er noe helt annet enn å ikke skifte klær hver 4. dag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...