fargoth Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem vet Mulig vi kline vilt Bare jeg som synes den snart har utspilt sin rolle? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Begynner å bli godt brukt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem vet Mulig vi kline vilt Bare jeg som synes den snart har utspilt sin rolle? Den dør aldri ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bare jeg som synes den snart har utspilt sin rolle?Den er så innarbeidet i min hjernebark på dette tidspunkt at den kommer av seg selv. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hva? Blir det ny forumkafè? v3 maybe. Hva? Blir det ny forumkafè? kanskje? kanskje ikke? Hvem vet Jeez, la dere virkelig ikke merke til at jeg stava 'forumkafè' med "è", og ikke "é" som er den rette stavingen? Enhver DNFK fan burde vite det. Skuff på dere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Wici: Jo, men man kan ikke rette opp her, da blir man bedt om å stikke til språk-forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeez, la dere virkelig ikke merke til at jeg stava 'forumkafè' med "è", og ikke "é" som er den rette stavingen? Enhver DNFK fan burde vite det. Skuff på dere.Riktig stavemåte er og blir forumkafe. Jfr. Norsk Språkråd og deres uttalelser om slike tegn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er så absolutt på tide med en ny DNFK nå, denne har blitt for stor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vel, i ordbøkene mine står det "kafé", men tingen som jeg ikke husker det franske navnet på i farten forsvinner når det blir satt i bestemt form. Eller noe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vil se film, men tviler på at jeg orker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 NP: Paul McCarthy feat Michael Jackson - Say say say Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vil se film, men tviler på at jeg orker. Sliten i øya? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 THIS is my BROOMstick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vil se film, men tviler på at jeg orker. Sliten i øya? Bl.a, og i hodet og det meste. Kommer til å sovne før filmen er ferdig, og da er filmopplevelsen ødelagt (ja, faktisk).. THIS is my BROOMstick Army of darkness Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvorfor ikke bare gi faen i sidetall å poste videre. Har det noe å si som det heter Den nye forumkafeen, eller den nyeste forumlafeen, eller den nyeste horebua? Det blir bare skrevet masse bullshit uansett. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle stikke innom for och ta en titt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle stikke innom for och ta en titt På tide! og jeg tror Simen F loker på forumet under navnet: Tom-Boonen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Wici: Jo, men man kan ikke rette opp her, da blir man bedt om å stikke til språk-forumet. syns man skal rette på skriften til folk så lenge det blir gjort på en respektabel måte, jeg er kanskje begynt og komme opp i årene, men pga. min bakgrunn så har jeg gått glipp av en god del skolegang. Så min personlige mening er at jeg vil helst bli rettet på så jeg kan lære meg riktig med en gang istedenfor og sitte og skrive feil hele tiden. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle stikke innom for och ta en titt På tide! og jeg tror Simen F loker på forumet under navnet: Tom-Boonen Det visste jeg, men er han egentlig noe mer aktiv enn det han var før? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle stikke innom for och ta en titt På tide! og jeg tror Simen F loker på forumet under navnet: Tom-Boonen Det visste jeg, men er han egentlig noe mer aktiv enn det han var før? Han sitter å poster nå ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg