Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva? Blir det ny forumkafè?

v3 maybe.

Hva? Blir det ny forumkafè?

kanskje? kanskje ikke? Hvem vet :p

Jeez, la dere virkelig ikke merke til at jeg stava 'forumkafè' med "è", og ikke "é" som er den rette stavingen? Enhver DNFK fan burde vite det. Skuff på dere.

Lenke til kommentar
Jeez, la dere virkelig ikke merke til at jeg stava 'forumkafè' med "è", og ikke "é" som er den rette stavingen? Enhver DNFK fan burde vite det. Skuff på dere.
Riktig stavemåte er og blir forumkafe. Jfr. Norsk Språkråd og deres uttalelser om slike tegn.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvorfor ikke bare gi faen i sidetall å poste videre. Har det noe å si som det heter Den nye forumkafeen, eller den nyeste forumlafeen, eller den nyeste horebua? Det blir bare skrevet masse bullshit uansett.

Lenke til kommentar
Wici: Jo, men man kan ikke rette opp her, da blir man bedt om å stikke til språk-forumet.

syns man skal rette på skriften til folk så lenge det blir gjort på en respektabel måte, jeg er kanskje begynt og komme opp i årene, men pga. min bakgrunn så har jeg gått glipp av en god del skolegang.

Så min personlige mening er at jeg vil helst bli rettet på så jeg kan lære meg riktig med en gang istedenfor og sitte og skrive feil hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...