Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig, det er greit å bytte bukse etter tre dager fordi man vil gå med andre klær/er lei av buksen, men den trenger ikke vaskes. Kan henges opp og brukes neste gang. For NEI, det er ikke uhygienisk med mindre du har en rar kropp (Type pubertetshormonell, eller veldig stor svetteproduksjon, aggressiv underlivssopp eller lignende)

Lenke til kommentar
hvor mye koster en sau?

250,- for lammet og ca. 3000,- i oppdrett til det slaktes.

NRK sa bøndene fikk 700 for en sau og at de fikk 1700 om sauen ble drept av rovdyr. Da tjener bøndene fett på ulver ;)

Du må ikke tro at jeg var seriøs der! :) Jeg har da absolutt ikke peiling på hva en sau koster, ei heller foret og stellet til oppdretten.

Lenke til kommentar
Vær så snill, ikke kom med poster à la "vær så snill, først på side 1000 nå!". Tråden blir stengt av mindre

Det gjelder jo bare for side 999+10-15 innlegg ut i side 1000. Etter det er alt ved det normale, og folk innser at førsteinnlegget på side 1000 ikke er så spesielt i grunn.

Lenke til kommentar
Knewt ble første på side 1000. Men hvorfor er ikke hans innlegg nummer 20.000?

Det SISTE på side 1000 er innlegg nummer 20 000 ;)

Vær så snill, ikke kom med poster à la "vær så snill, først på side 1000 nå!". Tråden blir stengt av mindre

Det gjelder jo bare for side 999+10-15 innlegg ut i side 1000. Etter det er alt ved det normale, og folk innser at førsteinnlegget på side 1000 ikke er så spesielt i grunn.

Men det er unødvendig og strider mot reglene

Lenke til kommentar
hvor mye koster en sau?

250,- for lammet og ca. 3000,- i oppdrett til det slaktes.

NRK sa bøndene fikk 700 for en sau og at de fikk 1700 om sauen ble drept av rovdyr. Da tjener bøndene fett på ulver ;)

Du må ikke tro at jeg var seriøs der! :) Jeg har da absolutt ikke peiling på hva en sau koster, ei heller foret og stellet til oppdretten.

Jeg hadde egentlig ikke så peiling på det. Bare kom på at jeg leste det i Aftenposten i dag.

Knewt ble første på side 1000. Men hvorfor er ikke hans innlegg nummer 20.000?

Fordi innlegg 20 000 kommer på side 1001 :wee:

Visste det da :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...