Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mushi, gjelder det boller også?

For jeg hadde fisken min i to år i en bolle før jeg flytta den til et akvarium da søstrene mine fikk fisk.

Deres fisker kreperte etter et halvt år, mens min levde 2,5 år til ^^

Men tror jeg går for stingsild-idéen ja ^^

edit: eplekaka, norges-glass, singel, litt funky utstyr for å fikse vannet og rense og slikt og gullfisk-mat, så fanger du bare noen mort, rognkjeks, stingsild etc når det blir litt varmere i vannet, og vips.

Gullfisk ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
mushi, gjelder det boller også?

For jeg hadde fisken min i to år i en bolle før jeg flytta den til et akvarium da søstrene mine fikk fisk.

Deres fisker kreperte etter et halvt år, mens min levde 2,5 år til ^^

Men tror jeg går for stingsild-idéen ja ^^

Hvis du ikke veit hva du gjør dør den i akvarium også. En jeg kjente hadde en lada som aldri gikk i stykker. Da må vel det være sant. :)

Lenke til kommentar

He he, er vel sant det.

Flott at jeg visste hva jeg skulle gjøre, uten å ha lest noe eller fått noe råd av dama i butikken som solgte den.

Bare tok fisken ut av bollen med hov når bollen / akvariet ble for skittent, rensa og fiksa og styra og slikt med vannet og bollen/akvariet, og oppi igjen med fisken.

Og da gikk jeg på barneskolen og følte meg svært ansvarsbevisst fordi jeg klarte å ta vare på fisken min alene, noe søstrene mine ikke klarte :p

Lenke til kommentar
Det er jo det. :p Jeg finner jo "aldri" sko jeg liker, og som samtidig passer.

Venninner får den oppgaven =) Vil du hjelpe til, du og?

Ok, hvis du spanderer et par på meg så :)

Kloke ord? :D

Hysj på deg! :p

Ok, hvis du finner et par som passer OG som jeg liker. =D

Neida, stå på ditt. =)

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Gullfisk er for tards.

De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x)

Mus! =D

Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...