WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Sko er -forferdelig- å kjøpe. Æsj! Hva er det jeg hører? Endret 8. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 20 kroner for en fisk? sånn gullfisk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) mushi, gjelder det boller også? For jeg hadde fisken min i to år i en bolle før jeg flytta den til et akvarium da søstrene mine fikk fisk. Deres fisker kreperte etter et halvt år, mens min levde 2,5 år til ^^ Men tror jeg går for stingsild-idéen ja ^^ edit: eplekaka, norges-glass, singel, litt funky utstyr for å fikse vannet og rense og slikt og gullfisk-mat, så fanger du bare noen mort, rognkjeks, stingsild etc når det blir litt varmere i vannet, og vips. Gullfisk ^^ Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer Epletyv!!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har alltid ønsket meg en gullfisk... Tror jaggu jeg skal gå til anskaffelse av en også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sko er -forferdelig- å kjøpe. Æsj! Hva er det jeg hører? Kloke ord? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sko er -forferdelig- å kjøpe. Æsj! Hva er det jeg hører? Det er jo det. Jeg finner jo "aldri" sko jeg liker, og som samtidig passer. Venninner får den oppgaven =) Vil du hjelpe til, du og? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 mushi, gjelder det boller også?For jeg hadde fisken min i to år i en bolle før jeg flytta den til et akvarium da søstrene mine fikk fisk. Deres fisker kreperte etter et halvt år, mens min levde 2,5 år til ^^ Men tror jeg går for stingsild-idéen ja ^^ Hvis du ikke veit hva du gjør dør den i akvarium også. En jeg kjente hadde en lada som aldri gikk i stykker. Da må vel det være sant. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Alle fikk lyst på gullfisk no... Men kor selger dei store kongagg glass? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dyrebutikken for svarte. :-| Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi hadde gullfisk, men de døde. Fikk gravstein tilogmed. (godt skult i blomsterbeddet.) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Alle fikk lyst på gullfisk no... Men kor selger dei store kongagg glass? Hva er kongagg glass? Neida, tuller. Sikkert på glassmagasinet, eller noe slikt. Edit: D'oh, misforsto helt. Sjekk fiskebutikken Endret 8. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er jo det. Jeg finner jo "aldri" sko jeg liker, og som samtidig passer. Venninner får den oppgaven =) Vil du hjelpe til, du og? Ok, hvis du spanderer et par på meg så Kloke ord? Hysj på deg! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Regner med at det med fisken ikke var seriøst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 He he, er vel sant det. Flott at jeg visste hva jeg skulle gjøre, uten å ha lest noe eller fått noe råd av dama i butikken som solgte den. Bare tok fisken ut av bollen med hov når bollen / akvariet ble for skittent, rensa og fiksa og styra og slikt med vannet og bollen/akvariet, og oppi igjen med fisken. Og da gikk jeg på barneskolen og følte meg svært ansvarsbevisst fordi jeg klarte å ta vare på fisken min alene, noe søstrene mine ikke klarte Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Regner med at det med fisken ikke var seriøst. Håper for guds skyld det. Synes uansett ikke det er noe å spøke med. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er jo det. Jeg finner jo "aldri" sko jeg liker, og som samtidig passer. Venninner får den oppgaven =) Vil du hjelpe til, du og? Ok, hvis du spanderer et par på meg så Kloke ord? Hysj på deg! Ok, hvis du finner et par som passer OG som jeg liker. =D Neida, stå på ditt. =) Endret 8. januar 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lurer på hvor lang tid det tar før Pusur kommer .. eller har han allerede vært her? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gullfisk er for tards. De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x) Mus! =D Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg