Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 10. desember 2007 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Velkommen til Forumkaféen. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter. Du kan snakke om det meste her, men noen ting hører ikke hjemme i denne tråden. Det er først og fremst begrenset av retningslinjene for forumet. De gjelder i denne tråden som i alle andre tråder. Utover det er det brukerne av Forumkaféen som bestemmer emnevalgene. Det gjøres gjennom diskusjon og avstemninger i en egen tråd under Tilbakemeldinger: Tilbakemeldinger til Forumkaféen - Kollektive avgjørelser, tilbakemeldinger og regelverk Emner og annet som man der har bestemt at ikke ønskes i Forumkaféen er listet nedenfor. Husk også at en rekke emner har egne kategorier på forumet, ofte kan det være bedre å lage en egen tråd om et emne i riktig kategori, selv om det er tillatt her. Moderatorene vil passe på at retningslinjene og emnebegrensningene følges. Vær aktive i regelposten og lag regler som dere kan leve med. Hvis dere er flinke til å overholde reglene og til å rapportere eventuelle overtramp før ting sklir ut slipper dere å se så mye til oss. Husk Kardemommeloven, så kommer dere langt: "Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill Og forøvrig kan du gjøre hva du vil" Deputerende for Politimester Bastian i denne tråden er fredrik og tom waits for alice. Kontakt oss gjerne hvis det er ting dere ikke ønsker å ta opp i tilbakemeldingstråden. Men husk, vi lager ikke reglene, det gjør dere. Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Avstemninger: * Kor gamal er du? (avsluttet 13. desember 2010) * Megan Fox eller Angelina Jolie? (avsluttet 6. mars 2011) Geir Endret 22. mars 2014 av L4r5 74 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det var så sinnsykt på tide. Har savnet et sosialt sted på forumet. Edit 28.04.2012: Motherfucking FIRST. : D Endret 28. april 2012 av Eplefe 4 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Yey Endelig ^^ Og jeg mistenker at jeg kommer til å bli avhengig av denne tråden igjen. Er sånn, typisk meg, liksom Endret 7. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jippi! På'n igjen folkens! Endret 7. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Tja, jeg var da bra avhengig av SO da det pågikk. Type. Følte meg litt tom om jeg ikke fikk postet der. Men tok det overraskende bra da tråden ble stengt. Er fantastisk koselig å få noe opp igjen, da. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 På tide altså! Tre ganger tre hurra! 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Velkommen tilbake, folkens. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Wow... ny SO? =D Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Aha! En tråd. Kafè, huh. I like it. Veery much. Nnnnnå ble jeg glad! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Damn. Brått fikk jeg noe som kommer til å distrahere meg fra undervisningen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Moro! Selv om jeg ikke var så veeeldig aktiv i SO da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 wee en "SO" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Er dette sånn ca SO? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 En kafé har liksom en veldig koselig klang. Det er liksom et sted der folk møtes og tar en kopp kaffe og snakker om hverdagens ting og tang og problemer. Aww, denne sosiale plassen har jeg savnet kraftig. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Wow, morro med ny "SO" tråd Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Hahaha, lykke til med å holde denne tråden ren og ryddig! Men dette er absolutt et steg i riktig retning for å holde seriøsiteten på forumet fri for tulleposter og andre poster som kun er produkter av kjedsomhet og tidsfordriv. *skål* (førsteside oneoneone) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Og jeg som egentlig skulle ha skrevet 2 sider med opptaksplan til et portrettintervju. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Er dette sånn ca SO? Ja, noe sånt tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg