felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei, jeg har da ikke vært med på noe amperhetskaping! Sprer da bare positivitet og sånn faenskap jeg. Du er ordentlig søt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tre jenter i tråden, og allerede begynner stemningen å bli amper. Og folk lurer på hvorfor det ikke er jenter her. Hei, jeg har da ikke vært med på noe amperhetskaping! Sprer da bare positivitet og sånn faenskap jeg. Faen som jeg hater det. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du er ordentlig søt. La oss være søte sammen, og spre litt positive vibber her ^^ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Først må man åpne seg. Vil du være den første? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 [insert slibrig kommentar om å åpne jenter her] Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Positivitet gutter, ikke kåtskap! La oss prøve en forandring Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Positivitet har jeg erfaringsmessig vokst fra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kåtskap er da ikke noe annet enn positivt? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Positivitet gutter, ikke kåtskap! La oss prøve en forandring Positivitet = kåtskap. Det går jo oppover med begge deler. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har hatt en merkelig dag. Var i byen i dag ( stavanger) og i løpet av 20 min så jeg 2 trekkspillere på gaten, 4-5 tiggere, 1 narkoman som hoppet rundt helt svart rundt øyene ( amfetamin?), og en narkoman som lå i et bed virket helt død men beveget seg litt når noen prøvde å snakke til ham. Endte med at de ringte ( sikkert til politiet.) Så også to personer som solgte asfalt, mannen så forholdsvis greit normal ut men dama så ut til å ha vært gjennom noe skikkelig kraftig, og fått syre i ansiktet. Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn. Trist å se at stavanger har utviklet seg til en slik plass de siste årene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn. Trist å se at stavanger har utviklet seg til en slik plass de siste årene. Dette er en god idé. Da slipper de å krasje i bilen min. Kan bulke hverandre. Jeg kan forresten garantere deg at plassene er større der. Endret 20. mars 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn. Greit å ha alle de som ikke klarer å parkere/kjøre ut fra en parkeringsplass uten å dulte borti noen eller bruke 5 minutter på å gjøre det på samme sted, er det ikke? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 For all del, men det trenger ikke å være rett innenfor den automatiske portåpneren, de bruker gjerne et kvarter på å rygge inn.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg trenger en liten alvorsprat med deg. Lurer på om du klarer å skaffe noe. ? Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! Genialt, hold idiotene et sted. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Les pm. Vel om damer ikke klarer å kjøre kan de heller få ta kollektivtransport. Serfikatet er ikke en menneskerett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kåtskap er da ikke noe annet enn positivt? Positivitet = kåtskap. Det går jo oppover med begge deler. Sigh.. Vi kan jo aldri gå nye veier :( Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er en vei ned til kjelleren min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kåtskap er da ikke noe annet enn positivt? Positivitet = kåtskap. Det går jo oppover med begge deler. Sigh.. Vi kan jo aldri gå nye veier :( Jeg er villig til å gå nye veier, men da må du slutte å være så søt. (så du hva jeg gjorde der? Hø hø hø, dette må gi meg skikkelige poeng i boka, altså! Hø hø hø!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg