Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Barn? Damn right, jeg vokser mer og mer interessert i deg. "slutt å send meg PMer!" Var det ikke det du sa? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Barn er djevelens verk Hva skjedde med denne DNA testen du pratet om? Tro meg, denne skal gjennomføres. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Barn? Damn right, jeg vokser mer og mer interessert i deg. "slutt å send meg PMer!" Var det ikke det du sa? I must have been drunk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Jeg vil ha en liten hund... Endret 24. august 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Schæfer Skal skaffe meg 3-4 schæfere. Jeg er naturlig dominant så det blir ikke noe problem. Elsker dem pga dedikeringen til flokken etc, og de flyr på folk som de ikke liker, slik som meg. caged animal Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Bare husk at det ikke blir en Golden Retriver selv om du prøver så godt du kan med en 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Jeg hadde tatt unger over en hund når som helst, lever lenger og gir deg utrolig mye mer for pengene. I must have been drunk. Same old, same old.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Det er akkurat omvendt. Kjæledyr er bedre enn unger. Mitt største ønske er en valp. En liten golden retriever valp. Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Men du slipper alt det menneskelige ved det. Jeg hater menneskelighet. Jeg trodde jeg var kald og hjerteløs bare pga drugs, 2 måneder nykter, og jeg er kaldere enn det jeg var noen gang før. thats right, jeg skyter folk hvis de kommer på eiedommen min. Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg blir en utmerket far en gang i fremtiden! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg hater menneskelighet. Jeg trodde jeg var kald og hjerteløs bare pga drugs, 2 måneder nykter, og jeg er kaldere enn det jeg var noen gang før. Du er bare ensom. Jeg blir en utmerket far en gang i fremtiden! "nei, nei, man bruker ikke salat-gaffel til biffen. Hvor mange ganger må jeg nevne dette, lille Alfred?" 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg blir en utmerket far en gang i fremtiden! Ikke jeg. Jeg hater menneskelighet. Jeg trodde jeg var kald og hjerteløs bare pga drugs, 2 måneder nykter, og jeg er kaldere enn det jeg var noen gang før. Du er bare ensom. I beg to differ, har faktiskt rykte på meg i bygda for at jenteen springer etter meg, og jeg ikke etter dem Men så ser jeg jævlig handsome ut også, da. eneste er at jeg er litt jævlig mye ustabil tho Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Du er kansje homofil? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Du er kansje homofil? Nei, faktisk ikke Jeg elsker fitte. Og jeg kjenner min tiltrekkning av det andre kjønn pga, det er bare hjernen min som sier no-no det er for mye stress edit: kanskje litt, kanskje bifil btw. Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Huff ja, dem skulle helst ha levd like lenge som deg. Eventuelt kan man få seg en skilpadde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Du, det er ikke farlig å komme ut av skapet. Tull og tøys. Kjæledyr griper seg fast i hjertet ditt, og dør 10 år senere. Barn griper seg fast i hjertet ditt, og gravlegger deg når du dør. Huff ja, dem skulle helst ha levd like lenge som deg. Eventuelt kan man få seg en skilpadde. Papegøyer lever visst jævlig lenge, men de er også veldig "High maintenance". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Du, det er ikke farlig å komme ut av skapet. way ahead of you Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Ok. Når kom du med innrømmelsen? Eller kommer det snart? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Ok. Når kom du med innrømmelsen? Eller kommer det snart? Njaa, jeg har vært innom shemale pr0n, men det er vel pga puppene jeg blir opphisset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg