Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Det merkes. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Det er da standard med flere intervjurunder? Om det er en stor/populær butikk hvor mange søker om jobb er det jo ikke akkurat uvanlig, selv om typiske ufaglærtjobber ofte bare har én intervjurunde. Men sånn generelt sett, flere intervjurunder (og slettes ikke bare to) er regelen heller enn unntaket. Edit: Og om du er livredd for et intervju, hvordan skal du overleve i en butikk? Endret 21. august 2011 av Herr Brun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg overlever ikke i en butikk, det vet jeg. For det har mamma og ene psykologen min sagt. Men jeg vet det med meg selv også. Jeg ville gått bananas og klikket vinkel på kunder eller noe. Jeg har lite tålmodighet ovenfor ignoranter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg overlever ikke i en butikk, det vet jeg. For det har mamma og ene psykologen min sagt. Men jeg vet det med meg selv også. Jeg ville gått bananas og klikket vinkel på kunder eller noe. Jeg har lite tålmodighet ovenfor ignoranter. trolol world of tanks suger Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har jobbet i butikk før, men på slutten var jeg så sliten av det at jeg så ingen mening med dagene lengre. Og tanken på å havne i butikk igjen gjør at jeg vil grave meg ned en plass og aldri komme tilbake. Sweet life. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Da søker du på noe annet enn butikkjobber. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg overlever ikke i en butikk, det vet jeg. For det har mamma og ene psykologen min sagt. Men jeg vet det med meg selv også. Jeg ville gått bananas og klikket vinkel på kunder eller noe. Jeg har lite tålmodighet ovenfor ignoranter. trolol world of tanks suger Trololol du suger. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Noen andre som får dette på FB-chatten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Nei, nå skal jeg se Rock-a-Doodle og kose meg med Vazelina. <3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Noen andre som får dette på FB-chatten? FB har jo video chat funksjon og sånn ifbm. med samarbeidet med Skype Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 http://no.twitch.tv/realnotch Kult. Se Notch (han bak minecraft) programmere live. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Nei, nå skal jeg se Rock-a-Doodle og kose meg med Vazelina. <3 Omfg. Det var favorittfilmen min når jeg var liten. *Ser på YouTube-video* *Insane nostalgisjokk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Finner den i bukta, med norsk tale. Var favorittfilmen min da jeg var liten også. Sleit ut VHS-en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Noen andre som får dette på FB-chatten? FB har jo video chat funksjon og sånn ifbm. med samarbeidet med Skype Så det er mao. ikke virus? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Finner den i bukta, med norsk tale. Var favorittfilmen min da jeg var liten også. Sleit ut VHS-en. Allerede på vei ned Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Så det er mao. ikke virus? Tror ikke det altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Finner den i bukta, med norsk tale. Var favorittfilmen min da jeg var liten også. Sleit ut VHS-en. Allerede på vei ned Good. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Tror ikke det altså. Goodie. Fikk ny PC i går, så. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Goodie. Fikk ny PC i går, så. Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg