Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Fantatisk. For en time siden dro mamma for å hente pappa og sa at jeg skulle ha middagen klar til 18:00. Nå, 22 minutter senere, ringer jeg dem for å høre hvor de blir av. Da satt de hos et vennepar i Trondhjem og drakk kaffe og slarva. Mamma hadde glemt alt, og pappa visste nada, så han foreslo at han skulle lage middag til oss alle når de kommer hjem om en times tid. Så her står jeg med en fin og god indrefilet, potetbåter med skall og en sterkt modifisert rosépeppersaus, og ingen å spise den med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 *datasmurf post inc* Ligger småsyk i senga og synes synd på meg selv jeg, fordi jeg hoster og har feber. Derfor har jeg laget te og skal se på Top Gear nå. Kommer til å sovne før klokken 23 i dag ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Pasta med kylling. Æsj Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Fantatisk. For en time siden dro mamma for å hente pappa og sa at jeg skulle ha middagen klar til 18:00. Nå, 22 minutter senere, ringer jeg dem for å høre hvor de blir av. Da satt de hos et vennepar i Trondhjem og drakk kaffe og slarva. Mamma hadde glemt alt, og pappa visste nada, så han foreslo at han skulle lage middag til oss alle når de kommer hjem om en times tid. Så her står jeg med en fin og god indrefilet, potetbåter med skall og en sterkt modifisert rosépeppersaus, og ingen å spise den med. Spis mye nå fort og stapp i deg det faren din lager senere også? Indrefilet kan brukes til mye etterpå, og båtpoteter kan alltids varmes opp til lunsj også 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Venter på oppvaskmaskinen selv, så blir det noe middag på meg også Endret 21. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Fantatisk. For en time siden dro mamma for å hente pappa og sa at jeg skulle ha middagen klar til 18:00. Nå, 22 minutter senere, ringer jeg dem for å høre hvor de blir av. Da satt de hos et vennepar i Trondhjem og drakk kaffe og slarva. Mamma hadde glemt alt, og pappa visste nada, så han foreslo at han skulle lage middag til oss alle når de kommer hjem om en times tid. Så her står jeg med en fin og god indrefilet, potetbåter med skall og en sterkt modifisert rosépeppersaus, og ingen å spise den med. Spis mye nå fort og stapp i deg det faren din lager senere også? Indrefilet kan brukes til mye etterpå, og båtpoteter kan alltids varmes opp til lunsj også Vel, han mente han skulle bruke det jeg nå har brukt til å lage middag, til å lage middag, så det funker dårlig. Men Hjem-Is kom i sted og jeg kjøpte meg dumle-is. Gleder meg til å prøve den senere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Forsto litt feil, han foreslo det før du ringte og lurte på hvor de var ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Gah, minstesøss og venninna åt opp det meste av potetene og kjøttet, så nå når foreldra mine er kommet hjem, er det lite igjen til dem. Hvem får skylda? Jeg. I tillegg så var det lite saus, men det blir sånn når man bare har 2 dl melk til rådighet. Og så får jeg pes for det også. Så nå skal jeg være gnien og spise opp dumle-isen uten at de får noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Du er søt du, sjur Jeg vurderer sterkt å stikke på 7/11 og kjøpe is. y/n? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 I SAID NO DAMIT! =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Kommer an på hva slags is. Jeg stiller meg skeptisk og negativ til Haagen Dazs og Ben & Jerry's. Like skeptisk som jeg er til øst-europeere som kommer på døra for å selge meg kunst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Død og fordervelse, jeg har blitt innkalt på et jobbintervju NUMMER TO. (fra samme plassen) Hva faen er poenget med det da? Dvs dem er usikker på meg, og sjefen skal ha en til person sammen med seg som skal sitte og vurdere meg. Fyfaen dette går bare ikke, for noe tull. Det er ikke snakk om en ordentlig stilling en gang! Alt skal være så vanskelig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hva slags jobb er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Butikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Død og fordervelse, jeg har blitt innkalt på et jobbintervju NUMMER TO. (fra samme plassen) Det er ikke uvanlig. Virkelig, det er nok av de som går gjennom 2 og 3 runder. Hva faen er poenget med det da? Dvs dem er usikker på meg, og sjefen skal ha en til person sammen med seg som skal sitte og vurdere meg. Derfor. Fyfaen dette går bare ikke, for noe tull. Det er ikke snakk om en ordentlig stilling en gang! Alt skal være så vanskelig. Er de ikke skeptisk med god grunn, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Død og fordervelse, jeg har blitt innkalt på et jobbintervju NUMMER TO. (fra samme plassen) Hva faen er poenget med det da? Dvs dem er usikker på meg, og sjefen skal ha en til person sammen med seg som skal sitte og vurdere meg. Fyfaen dette går bare ikke, for noe tull. Det er ikke snakk om en ordentlig stilling en gang! Alt skal være så vanskelig. Det er et positivt tegn. Det betyr at de allerede har luka vekk mange andre de ikke ville ha. Og du var ikke i den kategorien de forkastet. Så gratz, du er ett steg nærmere en jobb. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Dem har ingen grunn what so ever til å være skeptisk. Og dem har fått svært gode referanser også. Dette er ikke en fast stilling en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg