Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det der må seriøst være en av de jævligste sangene som noen gang har blitt laget. Burde kanskje skaffe meg cynid-kapsel som jeg kan ta neste gang den trenger inn gjennom ørene mine. That's why i like it. *poste på nytt* Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det der må seriøst være en av de jævligste sangene som noen gang har blitt laget. Burde kanskje skaffe meg cynid-kapsel som jeg kan ta neste gang den trenger inn gjennom ørene mine. Nei. Dette er den værste sangen noensinne laget. Derfor skammer jeg meg over å like den http://www.youtube.com/watch?v=_r0n9Dv6XnY Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Aldri skam deg over å like noe. Om verden ikke forstår deg er det deres problem. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg syns at den er helt forferdelig, men allikevel klarer jeg ikke slutte å høre på den Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Alle andre drakk i stad, jeg fikk vel i meg en teskje jäger, ikke akkurat noe man merker noe av på en mett mage. Men alt i alt var nok jeg en av de som hadde det morsomst Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg syns at den er helt forferdelig, men allikevel klarer jeg ikke slutte å høre på den I'll raise. FUCK YEA Alle andre drakk i stad, jeg fikk vel i meg en teskje jäger, ikke akkurat noe man merker noe av på en mett mage. Men alt i alt var nok jeg en av de som hadde det morsomst Jeg vil ha noe jager... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ahh, Jäger, nå ble jeg tørst Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Syns jägeren smakte godt jeg, virka bare som sløsing når en haug av fjortizzer på seksten år shotta det og klagde på smaken. Jeg ville heller hatt et lite glass jeg kunne sippa på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Xyt1S-RVdiU Drippin that chocolate sauce! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Syns jägeren smakte godt jeg, virka bare som sløsing når en haug av fjortizzer på seksten år shotta det og klagde på smaken. Jeg ville heller hatt et lite glass jeg kunne sippa på. Jeg ville heller hatt 16 liter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Now playing: Hestejazz Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Syns jägeren smakte godt jeg, virka bare som sløsing når en haug av fjortizzer på seksten år shotta det og klagde på smaken. Jeg ville heller hatt et lite glass jeg kunne sippa på. Jeg ville heller hatt 16 liter. Helt enig. Men nå skal jeg legge meg. Godnatt Bundy <3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Minner meg om pappa etter litt konjakk "Skal du ha noe mere kylling, Knut?" "Ja takk." Og forsyner seg med mere mat. Edit: Både jeg og min far heter Knut Knudsen, bare forskjellige mellomnavn. Endret 19. august 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Godnatt folkens, da blir det tusenfyd etterfulgt av kino i morgen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Now there's just one thing, That I would like to know. Where did the twentieth century go? I swear it was there just a minute ago, Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Synes ikke det blir kaldt. I allefall ikke på sommeren. Spent på vinteren, spesielt med de skoene jeg har. http://www.youtube.com/watch?v=lZFr8nU3sak Noe for deg, Gypsy. Hadet! awesome. du skuffer aldri Haha! Nettopp! Neida, jeg visste at du likte Alcest, så regna med at OSK burde være noe for deg. 05% Alcest og 50% Drudkh. Rett i din gate! Føler meg som tidenbes menneskekjenner. I dag møtte jeg en kvinne som er intet mindre enn PERFEKSJON! Herrefred! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Da var det kvelden på meg også, god natt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Dubliners er stemning! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Dubliners er stemning! Baren i Oslo tenker du på? Vært der en gang, faktisk, og var veldig hyggelig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg