Muggkaare Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Why? Skal leve i pakt med naturen. Spiser bare det jeg finner i naturen, men det går bra. Sånn ellers gjør jeg stort sett hva jeg vil, sånn som f.eks å sitte på pcen. Omgivelsene har det bra. Dama starta en uke før meg. Endret 19. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er glad hverken jeg eller dama er så fanatisk. Jeg er glad i å være rein. Og sex er best når dama og musa er rein også. Ikke dusje på flere uker hadde vært utenktelig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Bare jeg som ikke kommer inn på Face? Brukerkonto midlertidig utilgjengelig Kontoen din er for øyeblikket ikke tilgjengelig på grunn av et problem på nettstedet. Vi regner med å løse dette umiddelbart. prøv igjen om et par minutter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Funker fjell her. Bergensområdet og Telenor. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg kommer inn. Håndklær, sengetøy og undertøy skal vaskes på 60 grader, right? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Vasker sånt på 90 som regel jeg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er glad hverken jeg eller dama er så fanatisk. Jeg er glad i å være rein. Og sex er best når dama og musa er rein også. Ikke dusje på flere uker hadde vært utenktelig. Far har ikke dusja på 1,5 år. Han er helt! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Jeg kommer inn. Håndklær, sengetøy og undertøy skal vaskes på 60 grader, right? Det er forskjellig hvordan folk liker å gjøre det. Jeg har undertøy, sokker, vaskekluter og håndklær som henger til håndtørk på 90. Sengetøy og vanlige badehåndklær går på 60, med mindre det er noe spessielt. 90 kverker fargene, da, så jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til 60. Endret 19. august 2011 av Nie Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Noe så ekkelt, det er min første tanke når jeg leste det der.. Endret 19. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Why? Skal leve i pakt med naturen. Spiser bare det jeg finner i naturen, men det går bra. Sånn ellers gjør jeg stort sett hva jeg vil, sånn som f.eks å sitte på pcen. Omgivelsene har det bra. Dama starta en uke før meg. Du vet at så godt som samtlige dyr natturen vasker seg regelmessig? Du lever med andre ord mndre i pakt med natturen om du ikke vasker deg enn om du vasker deg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Noe så ekkelt, det er min første tanke når jeg leste det der.. Å ikke dusje er ikke sååå ekkelt, så sant man fokuserer veldig på hygienen. Jeg måtte kutte dusjen i en 3-4 uker, pga av enorme hudproblemer. Jeg ble rein jeg også, men gudene skal vite at jeg aldri hadde hatt tid til å holde meg ren om jeg ikke hadde vært sykemeldt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Du vet at så godt som samtlige dyr natturen vasker seg regelmessig? Du lever med andre ord mndre i pakt med natturen om du ikke vasker deg enn om du vasker deg. Man kan vaske seg uten å dusje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Vasker sånt på 90 som regel jeg Bruker 60 her. Stort sett ikke nødvendig å vaske noen ting på 90 lenger med dagens vaskemidler og vaskemaskiner.* *med mindre man har små unger. Far har ikke dusja på 1,5 år. Han er helt! Du og jeg har ikke samme kriterier for hva "helt" betyr tror jeg. Man kan vaske seg uten å dusje. Joda, men jeg føler meg hverken like fresh eller rein. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Med den vanskemaskinene jeg har, tror jeg ikke 90 er 90 egentlig, men så er den ikke helt god heller. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Vasker sånt på 90 som regel jeg Bruker 60 her. Stort sett ikke nødvendig å vaske noen ting på 90 lenger med dagens vaskemidler og vaskemaskiner.* *med mindre man har små unger.** **ungene trenger ikke være små. De kan også være grisete voksne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 snippetisnipp Du hater meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Du hater meg Tvert om. Jeg nører ingen sterke følelser mot deg hverken den ene eller andre veien. Du er litt sånn ... care. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Nei. Du kunne ikke brydd deg mer. Føffaen så trøtt. Døgning og helvete. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 These are not the droids you are looking for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg