L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det er et par ting jeg har lyst å skrive om her i kafeen. Men i frykt for å bli flamet lar jeg det være. Ingen biter, liksom. Bare en masse glefsing. 8D Og eventuell glefsing og biting er bare å rapportere. Ikke meninga at folk skal mistrives her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det er et par ting jeg har lyst å skrive om her i kafeen. Men i frykt for å bli flamet lar jeg det være. Del med oss, del! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Aw, jeg vil ha CS GO \ battlefield 3 \ call of duty 3 sistnevnte kjøper jeg nå Endret 19. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Skal innom Elkjip etter jobb i dag og se om jeg finner noen spill selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 damn, call of duty mw 3 er ikke ute enda, ingen av dem er How about quake 4 guys? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg har lyst på personalrabatter på elkjøp/expert/lefdal. Jeg hadde kjøpt meg ny vaskemaskin på flekken. <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hva er det du går nå? bi. Sitter å tripper etter studielånet, da skal jeg kjøpe meg HTC desire s! EDIT: leif Endret 19. august 2011 av mushi Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg hadde kjøpt meg en stor flatskjerm og ps3! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg har lyst på personalrabatter på elkjøp/expert/lefdal. Jeg hadde kjøpt meg ny vaskemaskin på flekken. <3 Har personalrabatt på alle flyselskaper! Betaler mellom 25-50% av vanlige priser. Burma til sommern, wtf wtf! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Fryseboks og ny laptop hadde nok også kommet i hus. Og kanskje ett stooort kjøleskap med isbitelager? Og julegaver i hytt og pinevær. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 bi. Sitter å tripper etter studielånet, da skal jeg kjøpe meg HTC Sensation s! Nice. Regner med pengene dine kommer snart. Dama fikk sitt i går og brodern fikk i forgårs. Jeg hadde kjøpt meg en stor flatskjerm og ps3! PS3 faller straks i pris visstnok forresten. Og skal du ha flatskjerm så har de tilbud på Elkjøp. 3 laken for en 42". Sikkert ikke verdens beste men den gjør jobben. Fryseboks og ny laptop hadde nok også kommet i hus. Og kanskje ett stooort kjøleskap med isbitelager? Og julegaver i hytt og pinevær. 8D Jeg får personalrabatt (via typa til søstra mi) i Skien. Så hvis du får fraktet det derfra selv så kan jeg høre med ham Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ja, synes alle vanlige flatskjermer bare blir billigere og billigere. Men må nok vente litt med den slags uansett. Har veldig lyst på, er jaggu på tide med min første flatskjerm snart. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Og da er Bundy nydusjet, and dressed to kill. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Np, du kan fint realisere den drømmen ved å skaffe deg noen kroner. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Gav 20.000 for topmodellen til Samsung 46" for to år siden. Nå koster tilsvarende ny TV bare en brøkdel. Er jo lattelig! Endret 19. august 2011 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ja, synes alle vanlige flatskjermer bare blir billigere og billigere. Men må nok vente litt med den slags uansett. Har veldig lyst på, er jaggu på tide med min første flatskjerm snart. Var det samme jeg tenkte. Var bare så vidt vi fikk skrapa sammen nok penger da. Typisk at slike tilbud kommer rett før man får penger. Saldo på konto på mandag var 42 kr hos meg og minus 327 hos dama. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg får personalrabatt (via typa til søstra mi) i Skien. Så hvis du får fraktet det derfra selv så kan jeg høre med ham Blir ikke den rabatten litt nullet ut av hva man må ut med for frakten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Np, du kan fint realisere den drømmen ved å skaffe deg noen kroner. Kutt ut. Jeg gidder ikke begynne å rydde og eventuelt gi ut advarsler nå. Så dropp insinueringene dine. Jeg vet ikke hvorfor du liker å bashe Gypsy, men som jeg sa i går så kan du holde denslags unna denne tråden. Capiche? Blir ikke den rabatten litt nullet ut av hva man må ut med for frakten? Hvis man skal betale for frakten? Ja. Hvis du tilfeldigvis visste om noen som skulle kjøre over fjellet og hadde stor nok bil: Nei. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg tror bare jeg kjenner en med stor nok bil, og han hadde tatt betalt mer enn DHL, så jeg tror jeg heller prøver å skaffe meg personalrabatt selv. Sitter og skriver en søknad nå. Vanskeligste søknaden jeg har skrevet på en stund, siden jeg prøver å bare få frem at jeg har lyst til å jobbe der pga selve butikken, og ikke pga personalrabatten. 8D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Knis, spot on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg