""" Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Sopranos er konge, men The Wire er faktisk langt bedre. Tro det eller ei. Suverent! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Holder på med Sopranos igjen nå. Elsker den serien. Den beste i min mening, uten at jeg har sett The Wire som mange mener er bedre. Burde kanskje ta en titt på den og. Jeg har faktisk ikke sett ferdig den serien, kom 3/4 i sesong 6 og så gikk jeg lei. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Sopranos er konge, men The Wire er faktisk langt bedre. Tro det eller ei. Suverent! This. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 The Wire er faen meg så bra at det er sykt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hvor like er seriene egentlig? Hva handler The Wire om? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Mente bare jeg leste en plass jeg, men du har sikkert rett Husker ikke sist jeg leste en bok jeg, så orker ikke tanken en gang om å lese meg igjennom for å finne forskjellen. Jeg liker serien jeg og hvordan den utvikler seg! Men du må jo se sesong 1-3 før du ser den siste, ellers blir du i hvert fall forvirret.. Selvsagt har jeg sett sesong 1-3, men det begynner å bli en stund siden, for å si det mildt. Jeg er en positiv person, og trodde at det var godt nok å lese bøkene før jeg begynte på denne sesongen. Var nok det som gjorde meg forvirret. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Og når det er sagt, The Wire blir ENDA bedre den andre og tredje gangen du ser ferdig serien. Rimelig sprøtt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Skifter primært mellom tre vinklinger - en spesialisert politiavdeling som driver med avlytting av et dealer-miljø, nevnte dealermiljø og det politiske apparatet på toppen. Plassert i Baltimore. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Drar med 10:50-bussen til Trondhjem, 12:10-toget til Levanger, er der i to timer, tar 17:06-toget til Trondhjem og 19:03-bussen til Orkanger. Da er jeg på Orkanger 20:05. >< Dag, oppbrukt. Rekker ikke voerse eller noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Holder på med Sopranos igjen nå. Elsker den serien. Den beste i min mening, uten at jeg har sett The Wire som mange mener er bedre. Burde kanskje ta en titt på den og. Jeg har faktisk ikke sett ferdig den serien, kom 3/4 i sesong 6 og så gikk jeg lei. Hvordan greide å gå lei der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Noen som vet noe om Graboid Video v2.12? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg husker ikke hvorfor, tenkte jeg skulle finne den frem igjen og begynne på nytt kanskje Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Skifter primært mellom tre vinklinger - en spesialisert politiavdeling som driver med avlytting av et dealer-miljø, nevnte dealermiljø og det politiske apparatet på toppen. Plassert i Baltimore. Hmm.. Ja det kan virke interessant. Vet bare ikke om jeg greier en HBO serie nå som jeg skal tilbake på skolen. Kanskje jeg prøver, vet jeg burde. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Tv-serier er opium for folket. - Karl Marx Endret 18. august 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 The Wire er tørt som faen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Noen som vet noe om Graboid Video v2.12? Var den som tok jomfrudommen min i hine hårde dager. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg husker ikke hvorfor, tenkte jeg skulle finne den frem igjen og begynne på nytt kanskje Det er absolutt ingen dum ide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Noen som vet noe om Graboid Video v2.12? Var den som tok jomfrudommen min i hine hårde dager. Ikke noe virus, med andre ord? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Ikke noe virus, med andre ord? Om du mener programmet du kan laste ned, vel, så aner jeg ikke. Jeg snakker om mannen med det navnet som for lenge, lenge siden bodde på Løten i Hedmark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Om du mener programmet du kan laste ned, vel, så aner jeg ikke. Jeg snakker om mannen med det navnet som for lenge, lenge siden bodde på Løten i Hedmark. Okei. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg