Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente bare jeg leste en plass jeg, men du har sikkert rett :wee:

Husker ikke sist jeg leste en bok jeg, så orker ikke tanken en gang om å lese meg igjennom for å finne forskjellen. Jeg liker serien jeg og hvordan den utvikler seg!

Men du må jo se sesong 1-3 før du ser den siste, ellers blir du i hvert fall forvirret..

Selvsagt har jeg sett sesong 1-3, men det begynner å bli en stund siden, for å si det mildt. Jeg er en positiv person, og trodde at det var godt nok å lese bøkene før jeg begynte på denne sesongen. Var nok det som gjorde meg forvirret.

Lenke til kommentar

Holder på med Sopranos igjen nå. Elsker den serien. Den beste i min mening, uten at jeg har sett The Wire som mange mener er bedre. Burde kanskje ta en titt på den og.

Jeg har faktisk ikke sett ferdig den serien, kom 3/4 i sesong 6 og så gikk jeg lei. :dontgetit:

Hvordan greide å gå lei der? :blink:

Lenke til kommentar

Skifter primært mellom tre vinklinger - en spesialisert politiavdeling som driver med avlytting av et dealer-miljø, nevnte dealermiljø og det politiske apparatet på toppen. Plassert i Baltimore.

Hmm.. Ja det kan virke interessant. Vet bare ikke om jeg greier en HBO serie nå som jeg skal tilbake på skolen. Kanskje jeg prøver, vet jeg burde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Om du mener programmet du kan laste ned, vel, så aner jeg ikke. Jeg snakker om mannen med det navnet som for lenge, lenge siden bodde på Løten i Hedmark.

Okei. Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...