Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du må snu skjermen. 2 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du må snu skjermen. Joda, det funker det også.. Men det er vell mulig å snu filmen, eller? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Du må snu skjermen. Det måtte jo bare komme.. Nochan, hvilket program bruker du til avspilling? Noen har jo et eget valg lar deg snu på bildet. Endret 17. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. Se, om du ifører deg den forferdelige kjolen, så trenger du ikke mer enn det. Den ække forferdelig! Dessuten er det stor sjanse for å bli plukka opp av en sveiseblind, forfylla sunnmøring. :| Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 om du har windass kan du endre på det i moviemaker tilogmed. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. Se, om du ifører deg den forferdelige kjolen, så trenger du ikke mer enn det. Den ække forferdelig! Dessuten er det stor sjanse for å bli plukka opp av en sveiseblind, forfylla sunnmøring. :| Slimda drikker da ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Får jeg IKKE LOV Å SI NOEN TING I DENNE jævla kaffen eller? Klart du får. Snakk med meg. Jeg liker deg. =D Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. Se, om du ifører deg den forferdelige kjolen, så trenger du ikke mer enn det. Den ække forferdelig! Dessuten er det stor sjanse for å bli plukka opp av en sveiseblind, forfylla sunnmøring. :| Slimda drikker da ikke? Slimda er heller ikke i Trondhjem og henger på lugubre strippebarer. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du må snu skjermen. Det måtte jo bare komme.. Nochan, hvilket program bruker du til avspilling? Noen har jo et eget valg lar deg snu på bildet. Kan velge mellom windows media player, VLC media player og windows live movie maker Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Da foreslår jeg at du åpner den i moviemaker og endrer på det der Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1ul8tSgJGhQ Løvetann! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du vet, folk som dele sånt "ironisk" er grunnen til at det blir populært og aldri tar slutt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Får jeg IKKE LOV Å SI NOEN TING I DENNE jævla kaffen eller? Klart du får. Snakk med meg. Jeg liker deg. =D Endelig en med fornuft! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Da foreslår jeg at du åpner den i moviemaker og endrer på det der Takk :!: Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du vet, folk som dele sånt "ironisk" er grunnen til at det blir populært og aldri tar slutt. Ingenting galt med det. Jeg håper at det aldrit ar slutt, siden jeg digger sånt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Æsj. Ødelegge god mat ved å legge den på brødskiven. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 det er jo digg på brød? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Takk :!: Ikke noe problem Æsj. Ødelegge god mat ved å legge den på brødskiven. Du mente ødelegge brødskivene ved å legge det grufulle greiene han hadde, oppå de? 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 nam! Du mangler snøfrisk og rød løk! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 det er jo digg på brød? Nei? Digg med eggerøre, men det er egentlig det eneste. 8D Du mente ødelegge brødskivene ved å legge det grufulle greiene han hadde, oppå de? *spraye supervask i munnen til*Fy! Ikke kom med slik blasfemi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg