Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Dagens gladmelding, jeg fikk oppsigelse av huseieren og han vil ha meg ut innen førstkommende søndag :(

Minst en månedes oppsigelsestid, så det trenger du vel ikke?

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Ahh, det er kjipt da, men du må jo få tid på deg til å finne en ny plass å bo?

Til søndag. Han sier at han ikke vil kreve meg for erstatning hvis jeg flytter ut med en gang.

Jeg tror ikke at han har noen sak, men jeg vil ikke risikere å måtte ut med flere titusener i erstatning.

Lenke til kommentar

mMmm ... Av og til har Tornerose noen gode ideer. Som da hun dro ut og kjøpte en ekstra pakke løvbiff da jeg hadde stekt den første pakken til oss. Jeg ble for en gangs skyld mett. Og piri piri gjorde seg i pose-bearnaisen også. :wee: Smakte nesten okay. Men det aller beste var slottspotetene med skall jeg fant i fryseren.

Gjorde at minstesøss sprengte seg og at jeg ble mett. :D

Ahh, det er kjipt da, men du må jo få tid på deg til å finne en ny plass å bo?

Til søndag. Han sier at han ikke vil kreve meg for erstatning hvis jeg flytter ut med en gang.

Jeg tror ikke at han har noen sak, men jeg vil ikke risikere å måtte ut med flere titusener i erstatning.

Er vannskaden din skyld da?

Lenke til kommentar

Er vannskaden din skyld da?

Nei, men han mener at jeg burde ha oppdaget det og sagt ifra tidligere.

Men han hadde selv vasket veldig grundig før jeg flyttet inn, og han sier nå at det har vært vannskader tidligere.

Ender nok opp hos mamma, men verre med katten min som jeg ikke kan ta med..

Lenke til kommentar

Høres ikke helt riktig ut det der spør du meg. Hvorfor ikke ta en telefon til forbrukerrådet og spørre om noen råd? Å finne en plass å bo, på så kort tid er ikke lett, uansett hvor mye ledig det er på markedet.

Jeg kan egentlig ikke fortsette å bo her, selv om jeg kanskje kan kreve det rent juridisk. Det er antagelig helseskadelig.

Det har bare blitt verre og verre de siste dagene. Men tok en grundig vask og fjerna mesteparten av muggen bak sofaen i dag, merker at lufta ble bedre.

Jeg er altfor vant til dårlig luftkvalitet, og det skal altfor mye til før jeg begynner å tenke at noe må være galt.

Jeg trodde en stund at det bare var veldig innestengt her, og lufta mest mulig. Har bodd her i halvannen måned.

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...