Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen her som har sett filmen "Season of the Witch" som går på kino for tiden? VUrderer å se den i kveld nemlig. Den med Nic Cage? Kan nesten garantere at den er dårleg. Kanskje grei som hjernedød underhaldning då, er lett å få seg ein latter av mr. Cage. Er den ja. Fikk 5.5/10 på Imdb... Vi får se, jeg stikker å ser den litt senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det var et kult rykte! Ordet var er nøkkelordet her, all gone now. :\ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen her som har sett filmen "Season of the Witch" som går på kino for tiden? VUrderer å se den i kveld nemlig. Den med Nic Cage? Kan nesten garantere at den er dårleg. Kanskje grei som hjernedød underhaldning då, er lett å få seg ein latter av mr. Cage. Er den ja. Fikk 5.5/10 på Imdb... Vi får se, jeg stikker å ser den litt senere. Se heller The king's speech eller Black Swan Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det noen som vet om tv2 film skal følge med i en vanlig parabol pakke, eller er det noe ekstra som man kjøper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg vet ikke helt hvorfor, men... kjæresten min sitter og plukker kviser på ryggen min nå O.O Dette skjer meg også av og til. Skulle il tider ønske at jeg ikke hadde så "nuppete" rygg. Er nesten som et reptil. Endret 6. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan kan jeg få tilgang til filene på denne maskinen med en annen maskin via LAN? Denne maskinen kjører Win7 mens den andre kjører XP. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hvordan kan jeg få tilgang til filene på denne maskinen med en annen maskin via LAN? Del mappen/harddisken og sørg for at riktige brukere har tilgang. Redigert: Kanskje denne guiden kan hjelpe? Endret 6. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Kan vel kanskje bare prøve og feile. EDIT:Takk for guiden Endret 6. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har gjort utrolig mye idag! Bortsett fra vanlige ting har jeg lært å spille begynnelsen på 'my immortal' på keyboard og tatt 100 situps Hva har dere gjort idag bortsett fra å se tv? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har gjort utrolig mye idag! Bortsett fra vanlige ting har jeg lært å spille begynnelsen på 'my immortal' på keyboard og tatt 100 situps Hva har dere gjort idag bortsett fra å se tv? Jeg har brukt 9 timer på å skrive en norsktekst på 2 sider. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Faen. Følger den, men jeg stopper der. Kun min maskin ligger under computers. Jeg VET at jeg har sett den andre maskinen der flere ganger tidligere... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har gjort utrolig mye idag! Bortsett fra vanlige ting har jeg lært å spille begynnelsen på 'my immortal' på keyboard og tatt 100 situps Hva har dere gjort idag bortsett fra å se tv? Jeg har brukt 9 timer på å skrive en norsktekst på 2 sider. Høres gøy ut... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har gjort utrolig mye idag! Bortsett fra vanlige ting har jeg lært å spille begynnelsen på 'my immortal' på keyboard og tatt 100 situps Hva har dere gjort idag bortsett fra å se tv? Jeg har brukt 9 timer på å skrive en norsktekst på 2 sider. Er så jævlig glad for at jeg er ferdig med almenne fag Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Resultatet av avstemningen: Angelina Jolie - 45 stemmer (40.54%) Megan Fox - 66 stemmer (59.46%) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg stemte ikke. Ville ha stemt "Ingen av dem" hvis den muligheten var der, noe den ikke var. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ville ha stemt "Ingen av dem" hvis den muligheten var der, noe den ikke var. Helt greit. Poenger var at det var "enten eller", så en "ingen"-mulighet hadde ødelagt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har du passord på begge pc-ene Knut? Min erfaring er at fildeling mellom XP og Win 7 er luguber business Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 hakke giddi å stemt på den teite avstemninga Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Har du passord på begge pc-ene Knut? Min erfaring er at fildeling mellom XP og Win 7 er luguber business Passord på den stasjonære med Win7, ikke på den bærbare med CP XP*. CP er vel passende med den maskinen når jeg tenker over det. Helt på trynet. Endret 6. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg