Eplefe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Synd jeg ikke kan ta med Valium på jobb Beroligende medisiner og tungt maskineri er ikke så smart, nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Funka fjell å sove med hvertfall..første dagen sov jeg 12 timer, andre dagen 10..skal spare de to siste til jeg skal snu døgnet i helga til dagskift. Ricola sin "God Natt Te" funker faktisk beroligende også før man legger seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Masse te som funker fjell for å sovne. Jeg har funnet ut at det funker aller best med en eller annen type god-natt-te med en knust sobril oppi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hva slags te typer, da? Begynner å bli lei smaken på ricolaen, det er sånne små korn som løser seg opp i vann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gruer meg til imorgen. Den store rydde\vaskedagen kommer da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg pleier å bruke en grønn te som heter "Sove", men gudene vet hvor man får tak i den... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Der begynner vi med pillene igjen. Edit: okei da, heller pillesnakk en ingen snakk. Endret 12. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gruer meg til imorgen. Den store rydde\vaskedagen kommer da. Skal ta en operasjon dagsverk her hjemme i morgen. Ser mildt sagt jævlig ut i hybelen min Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvis mamma er riktig slem så drar ho meg opp sju-halv åtte for å male. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gruer meg til imorgen. Den store rydde\vaskedagen kommer da. Pakkedag for meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Smurf. Jeg er glad i deg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gruer meg til imorgen. Den store rydde\vaskedagen kommer da. Skal ta en operasjon dagsverk her hjemme i morgen. Ser mildt sagt jævlig ut i hybelen min I feel ya, bro. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Anyone her som har hatt skiveutgliding i ryggen? Får av og til strøm som går ned til fotan, ikke opplevd det før. Har prøvd 100mg Voltaren, men det hjalp ikke en dritt mot smertene. Bør jeg kanskje kontakte lege i morgen eller bare vente å se om det gir seg? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Stikk til legen. Kan også være noen nerver som blir presset av muskler/skjellet pga av dårlig holdning o.l Nå skal jeg ikke uttale meg for mye, men kjenner flere som har hatt lignende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gå til legen hvis noe ikke er som det skal. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har du hatt noen episoder i det siste der du kan ha fått det, Kim? Er det skiveutglidning så merker du det, for å si det sånn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Stikk til legen. Kan også være noen nerver som blir presset av muskler/skjellet pga av dårlig holdning o.l Nå skal jeg ikke uttale meg for mye, men kjenner flere som har hatt lignende. Har skeiv rygg. Ser ut som jeg bestandig går i motvind De greiene her kom etter at jeg skulle løfte en eske jeg trodde var fullt av fat o.l Den var tydeligvis tom den eska Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg tror (merk tror!) du har strekt deg, presset på noen nerver og dette kombinert med dårlig holdning gir kanskje slikt resultat. Prøvd å tøye litt i korsryggen? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Om du har løfta noe du trodde var tungt og tok i skikkelig så kan det ha skjedd noe. Prøv å heng deg, altså heng rett opp og ned etter hendene. Og drikk fire glass med blåbærsaft. Okei, ikke det siste der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg