Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk, Runar. Finnes fortsatt statistikken om hvilke kategorier man har postet mest i også, eller?

Nei, den ser ut til å ha forsvunnet. :(

Når jeg trykker der er det da mine som kommer opp?

Korrekt. Men det skal være mulig å vise andre medlemmers statistikk! Jeg husker ikke hvordan, men skal prøve å finne det ut.

Lenke til kommentar

Ha ha. Fant en glitch i soutparkstudios.no Kan vise episoder som dem ikke har lagt ut enda.

Tell me!

Hvor nye episoder får du sett?

Tror Southparkstudios henger en sesog eller to etter det de sender på tv. Så lang har jeg fått sett 2 eller 3 episoder mere en de har publisert på nettsiden sin. Alt man gjør er å se igjenom en hel episode til det kommer opp hva du har sett og neste episode. Når du går på den siste episoden som er publisert kommer det opp neste episode som ikke er publisert enda. Edit: skal se hvor lang jeg kommer. Kanskje det er en tidsportal til episoder som ikke lag enda (ja jeg tuller nå *smilefjes*)

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Tror Southparkstudios henger en sesog eller to etter det de sender på tv.

Jepp, det gjør de. Jeg bruker en VPN (proxy) som gir meg amerikansk IP, så jeg kan se alle episodene via den amerikanske nettsiden.

Men metoden din var ikke dum! :)

Lenke til kommentar

Jepp, det gjør de. Jeg bruker en VPN (proxy) som gir meg amerikansk IP, så jeg kan se alle episodene via den amerikanske nettsiden.

Hvordan proxy bruker du. Har ikke funnet en som tar knekken på verken youtube eller southparkstudios

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg burde legge meg nå, skal opp tidlig i morgen å ordne ting. Vil ikke, gruer meg. Så utsetter det så natta skal bli litt lenger. usj..

Lenke til kommentar

Hvordan proxy bruker du. Har ikke funnet en som tar knekken på verken youtube eller southparkstudios

VyprVPN. Betaltjeneste, men det følger med Giganew-medlemskapet (Usenet) mitt. Fungerer utmerket og absolutt verdt pengene! Det gjør det også sikrere å bruke offentlige, åpne nettverk.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...