livingman Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tja. Heller andre saker enn sukker. Folk blir så irriterende når de er høye på sukker. blir ikke høy på sukker.. blir bare fjortiss . Du blir høy på sukker. bare vis du er 14 år.. Du er 14! Eller 9. Jeg er ikke helt sikker. Hva i heiteste er poenget med å stenge "Ting Som Irriterer Så Grenseløst" tre ganger i uken? Jeg skylder på fjortisene og pre-fjortisene som kriger der inne. haha, jeg er 17, og det faktum at du tror at vis du skriver at jeg er 9 så er det sant er bare så¨søtt .... keep em comin Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei i natten. Fikk desverre ikke sove grunnen sterke magesmerter,så det er det opp å gjøre noe til det gir seg Hva skjer ellers? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tja. Heller andre saker enn sukker. Folk blir så irriterende når de er høye på sukker. blir ikke høy på sukker.. blir bare fjortiss . Du blir høy på sukker. bare vis du er 14 år.. Du er 14! Eller 9. Jeg er ikke helt sikker. Hva i heiteste er poenget med å stenge "Ting Som Irriterer Så Grenseløst" tre ganger i uken? Jeg skylder på fjortisene og pre-fjortisene som kriger der inne. haha, jeg er 17, og det faktum at du tror at vis du skriver at jeg er 9 så er det sant er bare så¨søtt .... keep em comin Er for det meste livingman som holder helvete i den tråden (gider ikke å snippe quotingen for da fu**er jeg til hele quoten) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vel, du skriver, troller og oppfører deg for øyeblikket som en pre-pubertal wannabe-fjortis høy på sukker, men jeg skal ikke la dette gå utover deg noe mer. Jeg er bare irritert over at jeg glemte vannflaskene mine i fryseren sånn at jeg må vente på at de skal tine litt sånn at jeg kan få drikke isvannet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hei i natten. Fikk desverre ikke sove grunnen sterke magesmerter,så det er det opp å gjøre noe til det gir seg Hva skjer ellers? Fjortis krig... Endret 10. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da var synet tilbake til det normale. krevde bare litt mer pc-titting. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vell, jeg skal opp grytidlig i morgen på jobb igjen. Har også sutta bort fargen på en sånn plastikk lapp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei i natten. Fikk desverre ikke sove grunnen sterke magesmerter,så det er det opp å gjøre noe til det gir seg Hva skjer ellers? Installerer nye kart på Lux Delux og venter på at vannet mitt skal tine. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Livingman troller the shit out of OT-baren. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva i heiteste er poenget med å stenge "Ting Som Irriterer Så Grenseløst" tre ganger i uken? Moddisene gjør det bare for å irritere deg grenseløst 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva i heiteste er poenget med å stenge "Ting Som Irriterer Så Grenseløst" tre ganger i uken? Moddisene gjør det bare for å irritere deg grenseløst Alkohol er med i bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... Og det er derfor mobilen ikke skal ligge på nattbordet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... hahaha dagens, stakkars lærer tror sikkert du er forelsket :O Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... Hva har du nummeret til læreren for da >.> Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Arrgh. Jeg må snart huske å si ifra til legen min at jeg har litte granne sånn søvnapné og slutter puste innimellom om natta. Så kanskje jeg kan slutte å få helt dødsangst når jeg kommer på det etter at jeg har tatt sovepiller. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... Hva har du nummeret til læreren for da >.> Akkurat det jeg også lurte på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg har klart å ødelagt mobilen min Tadaa... jeg drepte kafeen. Endret 10. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... Hva har du nummeret til læreren for da >.> Akkurat det jeg også lurte på. Beskjeder og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg