Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Googlet litt, og fant ut at det bare var å slå av Cool Previews om jeg ville bli kvitt det. Sykt rart, vet noen grunnen til at det skjer? Pac-Man er 30 år...google feier Jeg synes jeg holder meg godt, trass alderen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Pac-Man er 30 år...google feier Det var da en rar måte å feire ham på... hva er rart med det egentlig? Det er awsome. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Pac-Man er 30 år...google feier Det var da en rar måte å feire ham på... hva er rart med det egentlig? Det er awsome. Ok da, det ble litt feil, det som er rart er at pacman-lydene kommer uansett hvilken side man er inne på så lenge CoolPreviews er slått på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fantastisk! Sola skinner og det er ca 20 grader ute, og hva gjør jeg? Joda, jeg ligger låst til senga og klarer ikke engang stå opp for å gå på do. Utmattet fra helvete. Sku aldri funnet på å dra til Orkanger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 WTB smaksløker. Jeg har nettopp inntatt et pizzastykke og en skål med jordbær og smakte ikke noen av delene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Herlig med en iskald ungarsk pils som feiring av jobbukens slutt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 "Life is like a box of chocolates you never know what your going to get" Det gyste kaldt nedover ryggen på meg akkurat nå når jeg hørte det, satan for en konge film. Er utrolig lenge siden jeg siste så den. TV2 Zebra for de som lurte. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 "Life is like a box of chocolates you never know what your going to get" Det gyste kaldt nedover ryggen på meg akkurat nå når jeg hørte det, satan for en konge film. Er utrolig lenge siden jeg siste så den. TV2 Zebra for de som lurte. Forrest Gump ^^ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Yikes, en til flashback / gysning. "Run, Forrest run!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg ser den filmen stort sett annenhver måned. Fortsatt usikker på om jeg liker boka eller filmen best, siden de er ganske forskjellige. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Forrest Gump er en av de tre filmene jeg har felt en tåre av etter å ha sett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 De to andre var The Green Mile og Elephant Man? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Tror The Shawshank Redemption er den eneste filmen som har fått meg til å felle tårer. uhu Edit: The Green Mile også. Hadde helt glemt den! Endret 21. mai 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har ikke tall på hvor mange filmer som har fått meg til å felle en tåre, evt. stortute. Men så er jeg ganske emosjonell av meg også da. Den siste hittil, var den mindre bra filmen "Where the wild things are". Usikker på om jeg sippa fordi filmen var trist eller fordi den var dårligere enn jeg forventa riktignok. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 De filmene jeg har begynt å gråte av som jeg husker er; Nasse Nøff og Elephant Man Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 flaut, men begynte å grine av den her trist slutt da, men er vel det at jeg tenkte at min egen hund er gammel og ikke har lenge igjen selv Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 The Green Mile er ganske trist, men Elefantmannen tar kaka. Den er faen meg trist. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 1+ for den, jeg begynte å grine i ren frustrasjon da jeg så den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da har jeg runna Alan Wake. Fyfaen så god historie det spillet hadde. Noen få løse tråder igjen, får bare satse på at de blir løst i DLCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg