Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Da dro jeg hjem, ser dere om en time cirka... med mindre jeg legger meg nedpå da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg er veldig fristet til å bare legge meg nedpå, men det er sikkert ikke noe særlig lurt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.Ahh, Makrell i Tomat Makrell i tomat er ikke en fiskerett, det er pålegg til brødskiva. Håper selv på dampet laks eller noe slikt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg er veldig fristet, men så er jeg ikke det :PpPPPpPpPPpPP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.Ahh, Makrell i Tomat Makrell i tomat er ikke en fiskerett, det er pålegg til brødskiva. Håper selv på dampet laks eller noe slikt. Men Makrell i Tomat er godt da! selv om man får forjævlig ånde Endret 20. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.Ahh, Makrell i Tomat Makrell i tomat er ikke en fiskerett, det er pålegg til brødskiva. Håper selv på dampet laks eller noe slikt. Jeg hadde dampet laks i buksa i går når jeg gikk hjem i 30 varmegrader iført dongeribukse Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk.Ahh, Makrell i Tomat Makrell i tomat er ikke en fiskerett, det er pålegg til brødskiva. Håper selv på dampet laks eller noe slikt. Jeg hadde dampet laks i buksa i går når jeg gikk hjem i 30 varmegrader iført dongeribukse *trommelyd link* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Woo! Solbærtoddy! Det eneste som demper hosten bittelitt, ikke nok til at jeg får sove, men bittelitt. *vente på hostesaft* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Herregud... Hver gang jeg er syk lar jeg kroppen ordne selv. Ikke noe legemidler, piller, naturmedisin eller solbærtoddy. Funker somregel. Er gjennomsnittlig dårlig i 3 dager. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg er veldig fristet, men så er jeg ikke det :PpPPPpPpPPpPP Hold det drittet utenfor kafèen vær så snill. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Second that Mikkel, med mindre ryggen aldeles går inn for å straffa meg. Til slike tilfeller har eg nokre små kvite med raud trekant. Utanom det går det meste med godt kosthald og rikeleg med vatn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 eller solbærtoddy. Funker somregel. Er gjennomsnittlig dårlig i 3 dager.Jeg er vanligvis syk en gang i året. Jeg tar vanligvis ikke medisin med mindre det er nødvendig (feber mens man er på et jobboppdrag f.eks), og det eneste jeg konsumerer litt mer av er varme drikker. Litt fordi varme drikker løsner opp slimet i halsen, men mest fordi jeg syns synd på meg selv. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg hadde dampet laks i buksa i går når jeg gikk hjem i 30 varmegrader iført dongeribukse +1. Det er helt jævlig. Skal ha nye sko nå, men det er ikke en dritt som er ventilert, bare sånne "lukka" sko uten perforeringer noe sted. Sku nesten ha sagt til designere: "Jæææævlig bra jobba, gutta. Det er 30 grader ute, skoene puster ikke og det er snakk om en mann. Takk for tåfisen, dere!" :| Og dette skal de ha 999kr for. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg drikker gløgg når jeg er syk. Selv om jeg som regel er syk en gang annenhvert år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skal snart gå over til sandaler tror jeg. Sandaler og sokker er en vinner i sommertiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Herregud... Hver gang jeg er syk lar jeg kroppen ordne selv. Ikke noe legemidler, piller, naturmedisin eller solbærtoddy. Funker somregel. Er gjennomsnittlig dårlig i 3 dager. Pleier å gjøre det samme, med mindre noen prøver eller noe sånt dukker opp. Pleier som regel å funke å holde seg inne. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skal snart gå over til sandaler tror jeg. Sandaler og sokker er en vinner i sommertiden. Det var den første tanken som slo meg, men desverre så må jeg se noelunde respektabel ut når jeg er på jobb :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skal snart gå over til sandaler tror jeg. Sandaler og sokker er en vinner i sommertiden. Det var den første tanken som slo meg, men desverre så må jeg se noelunde respektabel ut når jeg er på jobb :/ Jeg jobber i ITavdelinga. T-skjorte og dongeri Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skal snart gå over til sandaler tror jeg. Sandaler og sokker er en vinner i sommertiden. Det var den første tanken som slo meg, men desverre så må jeg se noelunde respektabel ut når jeg er på jobb :/ Jeg jobber i ITavdelinga. T-skjorte og dongeri Det gjør jeg og, men det er snakk om et firma og da får pipa en annen lyd Jeg er liksom ikke "it-ansvarlig", men mer "systemkonsulent" retningen og da blir ikke sandaler så veeeeldig representativt Do want though. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Lett bare at idag har jeg army shorts ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg