Coa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 4 real? Men jeg går faktisk veldig mye i søvne. Roper, skriker, roter på rommet og går rundt i huset. Jeg prøvde å hoppe ut av et vindu i fjerde etasje en gang. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du er nok bare gal skal du se. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei den var ikke like bra som den originale tegnefilmen( hvis det var den nye du snakket om) Yeah. It was. In other news, nå har jeg smitta sambo. Dakar jævel. Jeg vet hva han kommer til å gå gjennom, for å si det sånn. Og han er minst like opptatt og har minst like dårlig tid til å bli syk som meg. Fantastisk. Tror dette er en epidemi som sprer seg blant multimedieteknologi-studenter ved HiNT, Steinkjer, for jeg var ikke den første. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei den var ikke like bra som den originale tegnefilmen( hvis det var den nye du snakket om) Yeah. It was. In other news, nå har jeg smitta sambo. Dakar jævel. Jeg vet hva han kommer til å gå gjennom, for å si det sånn. Og han er minst like opptatt og har minst like dårlig tid til å bli syk som meg. Fantastisk. Tror dette er en epidemi som sprer seg blant multimedieteknologi-studenter ved HiNT, Steinkjer, for jeg var ikke den første. Trodde det var meg du snakka om først, men så forsto jeg at det var roommaten din Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fatter ikke hvordan folk alltid tror det, eller at jeg snakker om en liten negergutt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 god morgen folkens. snart er det fredag gitt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 god morgen folkens. snart er det fredag gitt Stemmer det. Så blir det langhelg igjen fordi vi har fri på Mandag. Dog, kan godt hende jeg tar helga idag.. Er fortsatt sinnsykt kvalm her jeg sitter, og vurderer å dra fra skolen nå. Er ikke akkurat motivert til å jobbe Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei, hva skjer? Tentamen FTW! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 pff. jeg hakke fri på mandan vil jeg tro Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fy fader du er alt for heldig med varm mat til lunch! skal ned på butikken og kjøpe ferske rundstykker idag jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Helg ja. Skal bli godt! For jeg er så godt som frisk igjen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fy fader du er alt for heldig med varm mat til lunch! skal ned på butikken og kjøpe ferske rundstykker idag jeg Mandag: Suppe (tomatsuppe var denne "mandag", eller tirsdag). Tirsdag: Kjøttrett (denne ukens "tirsdag", eller onsdag, var det varme grillpølser) Onsdag: Fiskerett (Vet ikke ennå hva det blir, men bruker å være godt. Torsdag: Vegetarrett (Gratinert brokkoli, ol. Tragisk.) Fredag: Vafler. Joda, 4 ut av 5 dager er win. Mest sannsynlig forsvinner vegetar-dagen også, siden mandag ble forskøvet til tirsdag, osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har forresten allerede sikret meg plass i russebil neste år med 3 andre Det blir bra! Meg, 2 gutter og ei jente. De andre skal visst se på bil idag som vi får gratis hvis vi vil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg vet, men siden mandag var fri, ble matrettene forskjøvet. Vanligvis droppes vegetaren i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 sambo / sameboe Jeg har fått medie-influensa da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Satan jeg er sulten. Håper det er fisk til lunsj idag, og ikke kjedelig vegetarmøkk. Ahh, Makrell i Tomat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg