Herr Brun Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 I fysikktimene våre bruker vi matematiske formeler til å regne ut oppdrift, kraft etc. Kvantifisering av vitenskapelige data er en sentral del av all vitenskap. Det gjør ikke alle vitenskaper til matematikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Når jeg og Petter prater sammen på msn omtaler han Lemon som sjefen <3 Hallooo. Det er en selvfølgelighet. Lemon har en større naturlig dominans enn det Petter har. Ut fra mine observasjoner hvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Når jeg og Petter prater sammen på msn omtaler han Lemon som sjefen <3 Hallooo. Det er en selvfølgelighet. Lemon har en større naturlig dominans enn det Petter har. Ut fra mine observasjoner hvertfall. Ut i fra at han måtte spørre "sjefen" om han fikk lov til å drikke med meg, og nå plutselig ikke orker så er ikke det så usannsynlig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Når jeg og Petter prater sammen på msn omtaler han Lemon som sjefen <3 Hallooo. Det er en selvfølgelighet. Lemon har en større naturlig dominans enn det Petter har. Ut fra mine observasjoner hvertfall. Når jeg og Petter prater sammen på msn omtaler han Lemon som sjefen <3 Hallooo. Det er en selvfølgelighet. Lemon har en større naturlig dominans enn det Petter har. Ut fra mine observasjoner hvertfall. Ut i fra at han måtte spørre "sjefen" om han fikk lov til å drikke med meg, og nå plutselig ikke orker så er ikke det så usannsynlig Fikk faktisk lov, men iom. at det er en time å kjøre så meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 I fysikktimene våre bruker vi matematiske formeler til å regne ut oppdrift, kraft etc. Kvantifisering av vitenskapelige data er en sentral del av all vitenskap. Det gjør ikke alle vitenskaper til matematikk. Ja, greit, jeg formulerte meg veldig feil i stad. Det jeg mente å si er at ja, vi har ikke matte i år, men vi har fysikk, som da veier opp for den manglende matematikken og i tilegg er mer interessant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 I fysikktimene våre bruker vi matematiske formeler til å regne ut oppdrift, kraft etc. Kvantifisering av vitenskapelige data er en sentral del av all vitenskap. Det gjør ikke alle vitenskaper til matematikk. Ja, greit, jeg formulerte meg veldig feil i stad. Det jeg mente å si er at ja, vi har ikke matte i år, men vi har fysikk, som da veier opp for den manglende matematikken og i tilegg er mer interessant. Sorry. Jeg bare er sånn! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Skal ikke si noe selv, er sånn så fort jeg får sjansen jeg også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Som en gaselle. http://www.youtube.com/watch?v=z23-O5R4YKQ 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) http://www.youtube.c...h?v=Xfhpp-4I60E We can dance if we want to We can leave your friends behind 'Cause your friends don't dance and if they don't dance Well they're no friends of mine I say, we can go where we want to A place where they will never find And we can act like we come from out of this world Leave the real one far behind And we can dance Edit: Ups, dobbelpost. Endret 13. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 takk for den, det var faktisk før jeg begynte å drikke så mye. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ikkeno problem. jeg var overvektig før, så derfor kan jeg mobbe deg for den lille magan der syns jeg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nei, nå må jeg ut og jogge litt, så fort jeg klarer å løsrive meg fra Skate 3. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ikkeno problem. jeg var overvektig før, så derfor kan jeg mobbe deg for den lille magan der syns jeg Var under en periode hvor jeg trente ganske mye styrke så spiste ekstremt mye mat Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Pøh! Jeg spiser ekstremt! Jeg var nettop på den nye hood robin filmen btw Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Den var awesome! Litt artig at det var en forhistorie til den originale Robin Hood. I liekd it very much si si Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Would u like to hear a awesome story? Keep reading! Ble akk. busta for go snusen min og mamma sa hun ikke kunne nekte meg Men om jeg skal forsette er en annen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg