Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg og Petter prater sammen på msn omtaler han Lemon som sjefen <3

Hallooo. Det er en selvfølgelighet. Lemon har en større naturlig dominans enn det Petter har. Ut fra mine observasjoner hvertfall.

Ut i fra at han måtte spørre "sjefen" om han fikk lov til å drikke med meg, og nå plutselig ikke orker så er ikke det så usannsynlig :p

Lenke til kommentar

Hallooo. Det er en selvfølgelighet. Lemon har en større naturlig dominans enn det Petter har. Ut fra mine observasjoner hvertfall.

:fun:

Ut i fra at han måtte spørre "sjefen" om han fikk lov til å drikke med meg, og nå plutselig ikke orker så er ikke det så usannsynlig :p

Fikk faktisk lov, men iom. at det er en time å kjøre så meh.

Lenke til kommentar

I fysikktimene våre bruker vi matematiske formeler til å regne ut oppdrift, kraft etc.

Kvantifisering av vitenskapelige data er en sentral del av all vitenskap. Det gjør ikke alle vitenskaper til matematikk.

Ja, greit, jeg formulerte meg veldig feil i stad. Det jeg mente å si er at ja, vi har ikke matte i år, men vi har fysikk, som da veier opp for den manglende matematikken og i tilegg er mer interessant.

Lenke til kommentar

I fysikktimene våre bruker vi matematiske formeler til å regne ut oppdrift, kraft etc.

Kvantifisering av vitenskapelige data er en sentral del av all vitenskap. Det gjør ikke alle vitenskaper til matematikk.

Ja, greit, jeg formulerte meg veldig feil i stad. Det jeg mente å si er at ja, vi har ikke matte i år, men vi har fysikk, som da veier opp for den manglende matematikken og i tilegg er mer interessant.

Sorry. Jeg bare er sånn!

Lenke til kommentar

http://www.youtube.c...h?v=Xfhpp-4I60E

We can dance if we want to

We can leave your friends behind

'Cause your friends don't dance and if they don't dance

Well they're no friends of mine

I say, we can go where we want to

A place where they will never find

And we can act like we come from out of this world

Leave the real one far behind

And we can dance