Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Jeg har på meg de samme klærne som jeg ville hatt til vanlig bare at jeg tar på en morgenkåpe og et par tøfler i tillegg. Så i det sekundet jeg er kommet hjem slenger jeg fra meg jakka og tar på meg tøfler og morgenkåpe. Endret 13. mai 2010 av Skogsraa Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser ikke poenget med en morgenkåpe. når man står opp og har eventuellt gått i dusjen tar man på seg klær.. Eller du bare tar den på deg om morgenen hvis du ikke orker å kle på deg. sånn typ dagen derpå eller lignende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har kilt! Vi må ha kilt! FFS! Det er awsome Jeg har en morgenkåpe men den er pakket nede i kjellern i kalde nordnorge den. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser ikke poenget med en morgenkåpe. når man står opp og har eventuellt gått i dusjen tar man på seg klær.. Feil. En står opp, chiller et par i timer i morgenkåpen, dusjer og tar på seg klær. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har kilt! Vi må ha kilt! FFS! Det er awsome Jeg har en morgenkåpe men den er pakket nede i kjellern i kalde nordnorge den. Min er blå og har sydd den selv Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Mitt forslag angående morgenkåpe-treffet: en kan KUN ha på seg morgenkåpe, tøfler og eventuelt undertøy for de som er pingler. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Eller så kan en chille i morgenkåpen hele dagen. Jeg har gått til kamerater i morgenkåpe noen ganger. Det er digg å bare gå med ei morgenkåpe hele døgnet. Og den er god å sove på sofaen i også når en ikke har dyne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Mitt forslag angående morgenkåpe-treffet: en kan KUN ha på seg morgenkåpe, tøfler og eventuelt undertøy for de som er pingler. Veldig lett med. Tenker jeg tar med meg undertøy sånn at jeg slipper å vise alt når jeg snubler rundt om kvelden^^ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg hodler til i Trøndelg og kan ha vanskeligheter for å delta på treffet basert på min egen ide. litt synd! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg hodler til i Trøndelg og kan ha vanskeligheter for å delta på treffet basert på min egen ide. litt synd! Pff.. Ta deg tid til awesome ting^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nå begynner det faktisk å høres litt digg ut med morgenkåpe. Vurderer å gå og rappe fattern sin, men det er så stress å måtte reise seg og kle på seg og bevege seg og våkne i det hele tatt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fuck, hvor er de rosa Hello Kitty-sokkene mine? =/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser ikke poenget med en morgenkåpe. når man står opp og har eventuellt gått i dusjen tar man på seg klær.. Feil. En står opp, chiller et par i timer i morgenkåpen, dusjer og tar på seg klær. dårlig utnytte av morgenen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tror morgenkåpen min er de beste 600 kronene jeg noen sinne har brukt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fuck, hvor er de rosa Hello Kitty-sokkene mine? =/ Fant de =D Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg ønsker meg dem alltid til jul/bursdag. Den beste utnyttelsen av ønskene mine. Jeg får vel muligens ta meg tid til et morgenkåpeparty. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fuck, hvor er de rosa Hello Kitty-sokkene mine? =/ Fant de =D Jeg skal kjøpe sånne med tær Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sokker med tør er æsj . . . . Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser ikke poenget med en morgenkåpe. når man står opp og har eventuellt gått i dusjen tar man på seg klær.. Feil. En står opp, chiller et par i timer i morgenkåpen, dusjer og tar på seg klær. dårlig utnytte av morgenen Ikke si det før du har prøvd det! Hva er bedre enn å ligge langflat i morgenkåpen med en kaffekopp og se på tv en tidlig morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg