Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hvor får man kjøpt togaer? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Gikk du i klassen til Asbjørn i fjor, btw? Edit: @Aleks Hey! Ja det gjorde jeg og skal i 3. klasse også. Hvordan kjenner du han?^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Gikk du i klassen til Asbjørn i fjor, btw? Edit: @Aleks Hey! Ja det gjorde jeg og skal i 3. klasse også. Hvordan kjenner du han?^^ Jeg jobbet med ham, før han flyttet til El Paso Har også spilt i band med han ved et par anledninger og gått på samme ungdomsskole som ham i to år. Artig type Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har ikke morgenkåpe en gang :o WAT er det så rart? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Aha . . . . Jeg likte morgenkåpe-treffet bedre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Gikk du i klassen til Asbjørn i fjor, btw? Edit: @Aleks Hey! Ja det gjorde jeg og skal i 3. klasse også. Hvordan kjenner du han?^^ Jeg jobbet med ham, før han flyttet til El Paso Har også spilt i band med han ved et par anledninger og gått på samme ungdomsskole som ham i to år. Artig type Kult, ja han er ganske spesiell av seg^^ Du fikk med deg at han sang Ole Ivars på American Idol? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har ikke morgenkåpe en gang :o WAT er det så rart? Det er ikke rart, det er skandaløst. Kult, ja han er ganske spesiell av seg^^ Du fikk med deg at han sang Ole Ivars på American Idol? HAHA, ja, lo så jeg ikke fikk ikke puste da jeg så det! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Ja det var så sykt konge^^ Utrolig mange rare påfunn han har. En gang på jobb spiste han 60 jalapenos på en gang :!: Endret 13. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Han hørtes ut som en interessant type. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja det var så sykt konge^^ Utrolig mange rare påfunn han har. En gang på jobb spiste han 60 jalapenos på en gang :!: Haha, høres veldig ut som han :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kanskje vi bør arrangere et forumtreff en gang hvor det er påbudt med morgenkåpe. Ingen dum idè. Det eller kilt Hoho, jeg har sett mannen som er over alt på webcam...han lurker i skyggen.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kanskje vi bør arrangere et forumtreff en gang hvor det er påbudt med morgenkåpe. Ingen dum idè. Det eller kilt jeg har kilt! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nei, morgenkåpe. Alle har en, og for de som tåpelig nok ikke har en, kan en enkelt få kjøpt dem til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er med på morgenkåpe treff. Burde vel heller ikke være lov til å ta med andre klær^^ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva skal være kravene for klær under morgenkåpa? Og tøfler bør være obligatorisk skotøy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser ikke poenget med en morgenkåpe. når man står opp og har eventuellt gått i dusjen tar man på seg klær.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser ikke poenget med en morgenkåpe. når man står opp og har eventuellt gått i dusjen tar man på seg klær.. Komfort man... Komfort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg