Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får meg til å høres så trist ut :p Hadde bare tenkt til å spice bussturen opp litt. Tenkte også på det samme som deg, så lenge jeg greier å gå rett og å si hvor jeg skal så burde det vel gå greit :)

Jeg skjønner ikke helt poenget med det. For meg er drikking noe sosialt man gjør med venner, for å kose seg. Drikking alene er litt poengløst. :)

Lenke til kommentar

Du får meg til å høres så trist ut :p Hadde bare tenkt til å spice bussturen opp litt. Tenkte også på det samme som deg, så lenge jeg greier å gå rett og å si hvor jeg skal så burde det vel gå greit :)

Jeg skjønner ikke helt poenget med det. For meg er drikking noe sosialt man gjør med venner, for å kose seg. Drikking alene er litt poengløst. :)

nei drikking kan gjøres til alle anledninger

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan jeg hadde gjort det i beruset tilstand på matteeksamen. I edru tilstand så skulle jeg svare på en oppgave på matte tentamen i forrige uke. Oppgaven var at man skulle finne 3 forsvinningspunkter på en tegning av en sånn lyktestolpe med rødt, gult og grønt lys. Endte med at jeg tegnet en stor dinosaur som gapet over lyktestolpen og skrev at et av forsvinningspunktene var i munnen på dinosauren :p Brukte rundt 40 minutter på tegningen^^

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Hva er galt med smilie-velgeren i hurtigsvar og full editor?

Slett informasjonskapsler og logg inn på nytt.

Ellers, vær så snill å ikke lag ny sak om dette på trackeren, det er allerede 100 saker der om dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...