After Dark Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Skole er for TAPERE! Begrunn det. Den slags trenger ingen videre begrunnelse. Jo for faktum er at man kommer med en påstånd som det ikke er mye argument i. Derfor, begrunn det. Si meg nå kammerat, hvorfor deltar ikke du i tråden om skole i Politikk og samfunn? (Du vet sikkert om den siden du sier du leser mye der). Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg bare tullet! Skole er flott. Masse tid forsvinner pga skole. Fantastisk! Tør ikke tenke på alle de timene vi ikke gjør noe som vi egentlig kunne brukt på å leve livet! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Si meg nå kammerat, hvorfor deltar ikke du i tråden om skole i Politikk og samfunn? (Du vet sikkert om den siden du sier du leser mye der). Godt spørsmål. Men får ta en tur innom ordentlig en dag da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg bare tullet! Skole er flott. Masse tid forsvinner pga skole. Fantastisk! Tør ikke tenke på alle de timene vi ikke gjør noe som vi egentlig kunne brukt på å leve livet! Jaja Trøst deg med at du ikke lærer for skolen, men livet. Edit: Srry dbl post Endret 12. mai 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Tror du hadde kjeda livet av deg hvis du ikke gikk på skole. Hva skulle du fylt opp alle dagene hele året med? "Leve livet"? Hvordan da? Foran Xboxen i stua hos mamma? Dere er jo ikke playboys med 1 mill på konto som kan gjøre hva dere vil? Jeg kjenner ikke EN person som har tatt friår fra skolen, som ikke hatet det etter noen mnd og gjør nesten hva som helst for å få seg en midlertidig jobb. Det suger å gjøre ingenting etter 3 uker. Endret 12. mai 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lediggang er rota til alt ondt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Slapp skriftlig! Kondolerer. Da gikk du glipp av en mulighet til å forbedre karakteren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hohooooooooo har bare halv dag på jobb idag pga himmelspretten imorgen. Jobbe 12-18 så er det fri helt til tirsdag kveld (nattskiftet 17-18 mai utgår fordi vi ikke har lov å begynne på jobb 17. mai :D 5 dager friiiii! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Sant nok... Jeg har alltid gjort det bedre enn jeg sjøl har trodd og forventa på eksamen, så jeg har egentlig ingenting å bekymre meg for. Det ordner seg uansett. Endret 12. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Drittadrian. Glad i deg også Slapp skriftlig! Kondolerer. Da gikk du glipp av en mulighet til å forbedre karakteren. Bare gjennomsnittet. Det går fint. Endret 12. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg kom opp i engelsk skriftlig. HER-LIG! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Velkommen til Jeg-kom-opp-i-<insert random fag>-tråden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Yes! Ferdig med minioritetsoppgaven i media! Radioshow om samer gikk bra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Velkommen til Jeg-kom-opp-i--tråden Men for meg som er halvt britisk, er det jo bare herlig at jeg kommer opp i engelsk skriftlig eksamen. Mye bedre enn norsk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg skal ta toget over fjellet i dag.Hvilken vei er det du skal? Østover? Tror du hadde kjeda livet av deg hvis du ikke gikk på skole. Hva skulle du fylt opp alle dagene hele året med? "Leve livet"? Hvordan da? Foran Xboxen i stua hos mamma? Dere er jo ikke playboys med 1 mill på konto som kan gjøre hva dere vil? Jeg kjenner ikke EN person som har tatt friår fra skolen, som ikke hatet det etter noen mnd og gjør nesten hva som helst for å få seg en midlertidig jobb. Det suger å gjøre ingenting etter 3 uker.Quote for the truth. Man går på veggen av å ikke ha noe å gjøre så lenge når alle andre er opptatt med skole/jobb. Har gitt blod i dag! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvilken vei er det du skal? Østover? Jepp. Tar nattoget. Feire 17.mai hos fattern, samt sverigetuur på fredag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fekk du beskjed om kor gammal ein tatovering må vere før du får lov å gje blod igjen, Gisle? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Spurte om hvorfor vi ikke fikk lov til å høre på musikk under eksamen, så begynte de å prate om at folk hadde trådløs mus Logikk plx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg