Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Militæret er jo gøy. Hopp inn i en support-avdeling hos et IT-selskap, så får du nok opplevd og lært litt arbeidsviktige ting. Som hos meg. 6 stk på drift og 1-2-3linjesupport er interessant. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er allerede ferdig med første eksamen, har kun to igjen før det er ferie og friår fra universitetet. Blir så digg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sa jo at jeg IKKE ville sitte som support, trenger noe å "gjøre" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er jo ikke snakk om resten av livet, men første steget inn i en bedrift. Etter et par år i supportstolen kan man spesialisere seg innenfor et felt og dermed slippe unna supporttelefonen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Som sagt, hos min avdeling sitter vi alle hos support samt drift. Så vi har mer å gjøre enn vi klarer å få unnagjort vanligvis. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nice da, ingenting som er bedre en å ha noe å gjøre. Da får jeg bli ei kontor rotte hos dere når jeg er ferdig med læretiden jeg da Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Som sagt, hos min avdeling sitter vi alle hos support samt drift. Så vi har mer å gjøre enn vi klarer å få unnagjort vanligvis. +1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nice da, ingenting som er bedre en å ha noe å gjøre. Da får jeg bli ei kontor rotte hos dere når jeg er ferdig med læretiden jeg da Trenger faktisk ansatte... Etter sommerferien skal vi rulle ut Windows 7 på alle lokasjoner i Norge. Blir vel en 1 000 PC+ som skal oppgraderes. Blir interessant å gjøre det på den tiden vi har fått... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nice da, ingenting som er bedre en å ha noe å gjøre. Da får jeg bli ei kontor rotte hos dere når jeg er ferdig med læretiden jeg da Trenger faktisk ansatte... Etter sommerferien skal vi rulle ut Windows 7 på alle lokasjoner i Norge. Blir vel en 1 000 PC+ som skal oppgraderes. Blir interessant å gjøre det på den tiden vi har fått... Jeg må nok bli ferdig med læretiden først, så Win 7 kan jeg nok ikke hjelpe deg med Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 IT= Lett var vist noen fra gamle IKT klassen min som hadde hatt IT 1 i år det var vist rimelig simpelt etter et år på IKT Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva skjer med at alle kommer opp i noe til eksamen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 De går på skole? Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI. Vet du hva som er deilig? Til høsten har jeg fortsatt jobb. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI. Vet du hva som er deilig? Til høsten har jeg fortsatt jobb. har jeg og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI. *mumle noe om penger, ansvar og fremtiden* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI. Vet du hva som er deilig? Til høsten har jeg fortsatt jobb. har jeg og Jeg også faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Tror ikke du kunne begynt her likevel Petter, er usikker om du hadde overlevd turene våre på byen (hint: gratis. Alt. Ingen grense) Veit dere hva som er deilig? Til høsten er jeg HELT FRI. *mumle noe om penger, ansvar og fremtiden* Bare fordi du er gammel betyr ikke at du trenger å oppføre deg som bestefar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg