Mikkel™ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har ikke printer! Og trenger ikke det heller når jeg er hjemme Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen som kan anbefale noe norsk musikk? Dvs. med norsk tekst Ikke rap/hiphop-musikk Endret 28. november 2009 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 DumDum Boys, Kaizers Orchestra, Gåte og Lumsk Black Debbath og deLillos også. Samt DiDerre. "Jul er en veldig krevende tid for oss. Det er mye ungdom på byen, som stort sett er edru, også er det mange voksne som ofte er beruset. De unge synes dette er ubehagelig, og de blir ofte redde." Uhm, hæ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kaizers er noe jeg kunne tenkt meg at passer musikkmessig, men pga. dialekten så tror jeg jeg ikke går for det. Skal anbefale noe norsk musikk til ei som holder på å lære seg norsk (amerikansk) og da er det en fordel å holde et litt mer nøytralt språk sånn dialektmessig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ah. Faen, da går det vel ikke med Prøysen heller ... Raga eller Betong Hysteria? http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.6886919 Den saken der er litt tard. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 så en veldig skjev kveld i kveld da same? Igrunn ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Woo! Jeg har funnet kassettspilleren min og kassetter med Björn Afzelius, Neil Young, The Beatles og Åge Da kan jeg sette i gang og jobbe. TTYL Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg vil hjem til 40 tommern min Jeg vil ikke ned til 21 tommeren min Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da er jeg hjemme fra bursdag. Hjemmelaget oreokake og hjemmelaget kokoskake. Fy faen jeg er kvalm nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg maser for mye når det kommer til veldig enkle jobber Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I kveld skal jeg: - Se noen episoder av Dexter og The Sopranos - Prøve å overklokke CPU - Spise godteri - Drikke mye brus Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg burde lest 200 sider biologisk psykologi. Men klarer jeg 100 så er det flott. Jeg trodde biologi på vgs var kjedelig og tungt; men det er jo ingenting mot dette. Men selv om det er kjedelig så er de grove trekkene intressant, og det er et fag som jeg har klisterhjerne i. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I kveld skal jeg: - Se noen episoder av Dexter og The Sopranos - Prøve å overklokke CPU - Spise godteri - Drikke mye brus Ikveld skal jeg: - Se på MGP Nordic - Spise potetgull - Drikke julebrus (light version) - Se på Brüno - Spise kanelsnurr Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 - Se noen episoder av Dexter og The Sopranos Er The Sopranos bra? Har hatt sesong 1 i evigheter! Fikk den vel til jul eller lignende en gang, men aldri fått ut fingeren å satt den på. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg burde lest 200 sider biologisk psykologi. Men klarer jeg 100 så er det flott. Jeg trodde biologi på vgs var kjedelig og tungt; men det er jo ingenting mot dette. Men selv om det er kjedelig så er de grove trekkene intressant, og det er et fag som jeg har klisterhjerne i. Skal du lese biologisk psykologi for gøy? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja. Og multiple-choice-eksamen er flotte greier. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I kveld skal jeg:- Prøve å overklokke CPU Når du har funnet en stabil klokk, legg inn Folding@Home og meld deg på forumets lag! Da bidrar du med din egen CPU til verdens største superdatamaskin og hjelper samtidig til med å løse en av vår tids største utfordringer innen bioinformatikken, nemlig proteinstrukturprediksjon. Jeg oppfordrer alle som leser dette til å bli med, det er bare om alle slutter opp om prosjektet at regnekapasiteten blir stor nok til at dette har noe for seg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har f@h CUDA-client nå? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har f@h CUDA-client nå? Ja, jeg kjører F@H på mitt 8600M GS for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg