j-- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Fredager er for fjortisser og folk som er nylig fylt 18. Lørdag er tingen! Wørd, for det meste av tiden. Eller pølsekompishjemmefester, som ender med fyllebowling, pub til bub, og i fosterstilling dagen derpå. capteinen med lettere tilbakestående visningsnavn: Lange nick er som BMW.. en bil? Endret 27. november 2009 av clvn Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja er kanskje litt bedre liv på byen på lørdager? Jeg har også for langt nick! Det burde stå noe "Maximum characters" elr lignende.. (Fullt mulig at det gjør og at jeg bare er for lat til å sjekke det) Lange nick er som BMW..best Nja... De er vel kanskje best, men litt mer som audi Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sa du atte?.... Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sa du atte?.... Jeg sa: Nja... De er vel kanskje best, men litt mer som audi Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tror 1,5mils sykkel underarms svetten min etter 1,5 mils boble jakke som er 8 ganger større en meg slår alt dere sier Om Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja til <marquee> for lange nick. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 WTF! Har fått invitasjon til party, hos FORSVARET Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke faen, da kommer alle til å bruke lange nick og da blir det bare jåss Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jann - Ove: Ja, det hadde vært noe! Jeg kan skifte nick til "clvn har et irriterende visningsnavn"? =D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 WTF! Har fått invitasjon til party, hos FORSVARET Helvete, jeg også.. Det er en "fiktiv" side hvor vi liksom har vært i forsvaret, står 2013 osv overalt. Skjønte ingenting med en gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 lol futurebook er nede nå da, så har ikke fått sjekket sida enda Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 WTF! Har fått invitasjon til party, hos FORSVARET Helvete, jeg også.. Det er en "fiktiv" side hvor vi liksom har vært i forsvaret, står 2013 osv overalt. Skjønte ingenting med en gang. Cyph=Tommy @msn? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Brodern fikk også invitasjon til party av forsvaret i dag. Kan ikke huske at jeg fikk sånt før jeg ble innkalt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 WTF! Har fått invitasjon til party, hos FORSVARET Helvete, jeg også.. Det er en "fiktiv" side hvor vi liksom har vært i forsvaret, står 2013 osv overalt. Skjønte ingenting med en gang. Har også fått den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 NSB ringte. Skulle hilse til hele gjengen og la dere få vite hvor latterlig forsinket de er, og at juleposten din aldri vil nå frem i tide. På toppen av det hele har de plutselig gitt personalet tillatelse til å bruke plassene reservert for retarderte personer, samt le og skratte av personlige afferer som ikke gjør seg på tog - eller offentlig for den saks skyld. Wheelman out! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja nå sitter jeg bare og manner meg opp for og ta samme lange turen... sykle åtte ganger så fort for ikke gå glipp noe et ord: 1,5 MIL ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det jeg gjorde nå skal jeg aldri gjøre igjen, hvis noen lurer, kontakt meg på MSN ASAP Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 NSB ringte. Skulle hilse til hele gjengen og la dere få vite hvor latterlig forsinket de er, og at juleposten din aldri vil nå frem i tide. På toppen av det hele har de plutselig gitt personalet tillatelse til å bruke plassene reservert for retarderte personer, samt le og skratte av personlige afferer som ikke gjør seg på tog - eller offentlig for den saks skyld. Wheelman out! Saksøking er en fin ting Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det jeg gjorde nå skal jeg aldri gjøre igjen, hvis noen lurer, kontakt meg på MSN ASAP FORTELL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg