Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Seriøst. Den sangen her er bare elskbar NB: Ingen rybakroll Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm, sitte her og gjøre nada, eller stikke på blomsterbutikken og hente vinylene mine? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm, sitte her og gjøre nada, eller stikke på blomsterbutikken og hente vinylene mine? gogo blomsterbutikk Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Kjøp med en julestjerne til Fredrik. (intern) Endret 9. november 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm, sitte her og gjøre nada, eller stikke på blomsterbutikken og hente vinylene mine? Hent vinylene selvsagt. Hvilke er det forresten? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kjøp med en julestjerne til Fredrik. (intern) Will do! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva ville skjedd om Pinnochio sa - Nå vil nesen min vokse! ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva ville skjedd om Pinnochio sa - Nå vil nesen min vokse! ? Old. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva ville skjedd om Pinnochio sa - Nå vil nesen min vokse! ? Old. Iz liek outdated ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Old, ja bestefar er også old! Betyr ikke at jeg ikke kan prate om han. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bestefar er menneskelig. Pinnochio er en trefigur og vitser er verken menneskelig eller trefigurer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Old, ja bestefar er også old! Betyr ikke at jeg ikke kan prate om han.Ok. Fortell om bestefaren din. Er han snill? Får du sitte på fanget hans? Finner han lakrisbåter og karameller i øret ditt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm, sitte her og gjøre nada, eller stikke på blomsterbutikken og hente vinylene mine? Hent vinylene selvsagt. Hvilke er det forresten? Weezer - Beverly Hills (7" Picture Disc), 49 kr Paul McCartney - Dance Tonight (7" Picture Disc), 89 kr Paul McCartney - Ever Present Past (7"), 59 kr Betong Hysteria - Spontan Abort (7" nikotingult cover), 59 kr The Killers - Human (7" Picture Disc), 59 kr Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har to bestefarer jeg ; P Så hvilken av dem ^^ Og pinnochio er en trefigur, hva vet du om bestefar er et tre eller ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Herlig og stemningsfull vise Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har bestefaren din greiner og lukter skog? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nope ;P Faktisk ikke, eneste han og bestemor har er jævlig med penger. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nope ;P Faktisk ikke, eneste han og bestemor har er jævlig med penger. Men da er det jo ikke noe gøy ^^ Skulle til å si at han kanskje var en ent. Istedet er han en gammel potetsekk uten poteter, men med sedler =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg