Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

FAEN! Wow-accounten har blitt hacket >_________<

Pwn'd!

FU! ^^

Nå må jeg ringe support og si at jeg ikke lenger har cd-keyen også =(

Mener på at jeg skal ha to wow-cd-keyer, du kan vell få en!

Joda, takker for tilbudet =) Men jeg har brukt mye tid på accounten min, og vil prøve å få den tilbake og i gang igjen før jeg kjøper nytt ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De er gale og forhatt. Det finnes jo faktisk midler som gjør at boring ikke er nødvendig lenger, men det brukes ikke. Bastarder.

Pusse tenna og spise mindre søtt?

Har pusset tennene 3 ganger daglig hele livet mitt, til og med da jeg herpet kroppen min med vilje.

Så tar du et par fall som slo ut noen biter og litt slossing så har man et stykk kjeft:P

Mine tenner råtner innenfra og ut, så det er lite jeg kan gjøre med den biten, utenom og bare pusse og bruke munnskyll.

=/ Mine har alltid holdt. Har ikke hatt et eneste hull hele livet.

Fikk mitt første hull når jeg var rundt 19-20, og skal ikke si hvor mange tenner jeg har trukket, er faen meg flaut.

Håper dine holder:D

Når du tar hesten som avatar så MÅ det gå bra;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
De er gale og forhatt. Det finnes jo faktisk midler som gjør at boring ikke er nødvendig lenger, men det brukes ikke. Bastarder.

Pusse tenna og spise mindre søtt?

Har pusset tennene 3 ganger daglig hele livet mitt, til og med da jeg herpet kroppen min med vilje.

Mine tenner råtner innenfra og ut, så det er lite jeg kan gjøre med den biten, utenom og bare pusse og bruke munnskyll.

=/ Mine har alltid holdt. Har ikke hatt et eneste hull hele livet.

Mine holdt helt til jeg slutta med søtsaker og brus og var avholds fra det i 2 år.

Da begynte jeg å få hull i tenna, forstå det den som kan ...

Lenke til kommentar
Jeg har rydda opp i kjeften siden i sommer. Går 1 gang i mnd og borrer 1-2 tenner. Nå er jeg nesten ferdig, har vel 7-8 fyllinger i kjeften. Hadde ikke vært hos tannlegen på 15 år, så da blir det litt å ta når jeg først turte å dra.

Blir vel og starte snart her også, har ikke tenner i det hele tatt nede på høyre side.

og 3 stykker på venstre nedre side. Alle jekslene er såklart tatt pluss den som kommer etter de. Heldigvis så vises ikke slikt når man smiler forsiktig:P Dette ble gjort på forrige "opprydning"(ble ferdig for 8 år siden) i kjeften, trekking på trekking, fiksing av biter som har falt av pga. fall eller slossing osv.

Men det gjør mye med selvtilliten ihvertfall.

Hvordan har det gått?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kan få legen til å skrive ut sobril til meg før jeg skal til tannlegen.

Hver gang jeg er der, skjelver jeg som bare juling, selv om det bare er en sjekk. Dårlig samvittighet, tannlegeskrekk og generell angst når det kommer til tenna mine.

Må ofte kjenne etter at de er i munnen min til vanlig, da jeg har drømmer om at tenna mine knuses titt og ofte, samt at jeg ser det for meg at jeg ikke har tenner, kjenner de plutselig ikke og får sånn mindre gøy sjokk.

Det, og det faktum at jeg trenger 7-8 sprøyter bedøvelse for å ikke kjenne at han roter rundt inni der, gjør tannlegebesøkene mine langvarige og dyre, og det går 2 år mellom hver gang jeg er der.

Så jeg har fortsatt 3 hull jeg ikke har fiksa, siden tannlegen min gikk av med pensjon siden sist jeg var hos ham og jeg har ikke funnet meg noen ny som ikke er sadist.

Lenke til kommentar
Vell, da får du eventuelt "lyge" litt til customer support, eller så gir jeg deg bare cd-keyen + kontonavnet mitt og passordet, kanskje ikke akkurat kontonavnet du liker, men det har ingenting og si egentlig eller hva xD?

Meg du skriver til, eller rektumet?

Tror det var meg :p

Men får se om jeg får den tilbake eller ikke :)

Kan nok kanskje få gitt deg noen kroner om det kommer til at jeg må ha en ny account ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...