Sameboe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 God dag DNFK! Hvordan har deres dag vært? Veldig bra Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://www.cleverbot.com/ Me: I can tell you a story. Bot: Tell me a story then. Me: Okey. Once upon a time, there lived 3 stronge and brave men. Bot: Then what happend? Me: They died. Killed by the queen. Bot: Haha, no she didnt. The queen is still alive and living in Buckingham Palace. :!: Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sitter på toget fra Drammen til Stavanger, så kunne vært bedre Akkurat forlatt Kristiansand. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ikke se denne. http://www.youtube.com/view_play_list?p=CF...p;v=M8Qd1Z2nxWo Beklager at det er bare link. Får ikke opp muligheten til å legge det ut som youtube video Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 bah jeg er nub som ikke får til å gjøre så disken som var hoveddisk før, blir sekundærdisk. men ork å fikse nuh haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Veit om ei som er 14, har hatt seg med over 30 stk, og alle dehar vært i 18-årene og over 16 : p ganske sykt. Er jo ulovlig også! Kanskje vi kjenner samme jente. Alle kjenner en slik jente Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Star trek the movie. Kan dette være verdt å se tro? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I don't think so How come? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Helt grei underholdning Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Mulig du liker den men jeg kan ikke fordra star trek Liker det ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Helt grei underholdning Så jeg den filmen sammen med deg, eller blander jeg helt nå? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://www.cleverbot.com/ Me: I can tell you a story. Bot: Tell me a story then. Me: Okey. Once upon a time, there lived 3 stronge and brave men. Bot: Then what happend? Me: They died. Killed by the queen. Bot: Haha, no she didnt. The queen is still alive and living in Buckingham Palace. :!: Tror ikke det er en bot. Sikkert en feit german kid som sitter og kjeder seg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da har man kommet hjem fra ei litt slitsom og meget gøy og interessant arbeidshelg hos bestemor hvor man har sett igjen slekta, jobba masse, tatt en del bilder og sovet alt for lite Stereoreceiver, platespiller og høyttalere er satt opp, og den vinylen jeg har tatt med, står i ei hylle innen jeg kjøper ei ordentlig platekasse å ha de i Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tror nok vi tenker på samme filmen. Ikke noe top-notch-film men grei underholdning som jeg sa Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Wow, den eksterne disken jeg hadde tålte ikke et fall på 40 cm mens den var skrudd av. Mens den gamle pc'en min tålte og velve 90 grader uten problemer mens den sto på. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Cleverbot: Tough beans.User: Cool beans. Cleverbot: Cool cool beans. User: So, cool beans? Cleverbot: Beans. Cool beans. Cleverbot: Today is the tomorrow you worried about yesterday. User: But today is the day before tomorrow. Cleverbot: And tomorrow? User: Is tomorrow. Cleverbot: Which is also today. Kverulant Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Wow, den eksterne disken jeg hadde tålte ikke et fall på 40 cm mens den var skrudd av. Mens den gamle pc'en min tålte og velve 90 grader uten problemer mens den sto på. En sånn shvær en med vifte? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 kan jo kline til kabinettet på datan uten at det skjer noe med sånn hardware, men en disk kan bli ripa opp og ulesbar så er jo forståelig at den eksterne disken din ble ødelagt da Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor i helvete gjør ikke folk på gruppa mi oppgavene!!! Hvorfor må jeg alltid gjøre alt!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg