Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bah. Jeg la meg 2, fikk aldri sove, og sto opp igjen kl 07. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=587785 "I Michelangelos verdenskjente «Skapelsen av Adam» er Gud framstilt som en gammel mann med grått hår og skjegg. Foto: AP" haha det er julenissen også Edit: jeg kjeder meg. frokosttid! Endret 8. november 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 God dagen. Jeg får vel se om det fortsatt er noe igjen av den kaka mamma bakte på fredag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) De burde også krangle om hvorfor Jesus alltid er avbildet som en kjekk, arisk hvit langhåret hippie, når han var født i Midtøsten og mere sannsynlig så ut som Arafat eller Saddam Hussein. Endret 8. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stå opp og lage frokost? Y/N Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stå opp og lage frokost? Y/N Y det er sunt vettu Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stå opp og lage frokost? Y/N Y. Venter selv på egg, bacon og kakao til frokost. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 sitter på lan, er drit sulten og tenker at jeg må lage meg mat. Slitsomt :XX Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) sitter på lan, er drit sulten og tenker at jeg må lage meg mat. Slitsomt :XX etter du har spist maten kommer du nok ikke til angre --- MERLIN TIME! Endret 8. november 2009 av probin Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 God morgen norge. Helt herlig å våkne i dag å ikke være fullsjuk. Blir litt værre neste helg for da blir det innflyttnings fest. I dag må jeg pine meg på trening siden jeg ikke kom meg i går. Hva skjer ellers da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Eggene er på kok, snart frokost. Så bærer det over til skolen for å bistå en kamerat med litt html-jobbing. Jeg hater forøvrig å være full. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som vet om en billig side for plakater? Trenger litt dekorasjon på rommet mitt^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kan noen være så snill og google torrghatten også se når siste hurtig båt går fra tromsø til harstad ?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kan noen være så snill og google torrghatten også se når siste hurtig båt går fra tromsø til harstad ?? Jeg kan gjøre det hvis du kan overbevise meg hvorfor du ikke kan gjøre det selv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Er det virkelig vanlig at folk med hurtige båter opplyser om hvor og når de drar? Endret 8. november 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg