Bytex Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Eller han som satt i amfetaminrus og la inn dødstrusler på telefonsvareren til foreldrene av en kjenning som hadde stjålet en discman fra lillebroren hans. Veeeldig lurt. Det gikk 5 minutter så ringte politiet tilbake på mobilen hans og ville ha en forklaring. Han la selvsagt mobilnummeret igjen på telefonen deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så for å bryte dopmimringen her inne litt: Er det noen som skal på kino i dag? Halv pris. Hvertfall i Bergen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 jeg røyka strå en gang i 5 klasse og hosta veldig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 jepp. Skal se Hangover og District 9 i kveld Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hadde tenkt oss på Kino vi, men er visst bare dritt som går i dag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har ikke noe i mot at de røyker, Det er deres liv så de må få velge sjøl. Så lenge de ikke røyker i leiligheten kan de styre med hva de vil for min del. Er heldigvis ikke noe annet dop inne i bildet for da hadde jeg flyttet fort ut. Men at jeg med dårligst inntekt står for mesteparten av maten synes jeg er dårlig gjort. De skal virkelig få høre det når de kommer hjem fra jobb. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg flyttet for meg selv pronto, Men som ting er nå så må jeg bo i lag med dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Eller han som satt i amfetaminrus og la inn dødstrusler på telefonsvareren til foreldrene av en kjenning som hadde stjålet en discman fra lillebroren hans. Veeeldig lurt. Det gikk 5 minutter så ringte politiet tilbake på mobilen hans og ville ha en forklaring. Han la selvsagt mobilnummeret igjen på telefonen deres. Eller man ser små babyer klatre opp og ned i gardiner samt at det gikk en på ski igjennom stua( halliser alt sammen, hadde vært våken altfor lenge ).-..og jeg prøvde og få tak i muttern, men det jeg egentlig gjorde var og ringe til min andre telefon. jeg kunne ikke forstå hvorfor det ringte bare :!: Er glad jeg er ferdig med det Bytex for og si det enkelt. L4r5: Nope, skal nok ikke det:( Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser ut til at det blir kino alikevel! Yodok så spennende ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg kunne være på besøk en vanlig formiddag, så kommer plutselig et par av de tyngste knarker-typene jeg har sett innom for å spørre etter hasj eller amfetamin. Det var sånne typer som man ser henge slitne nede på plata utfor Oslo S. Eller så måtte han plutselig ut og "ordne noe", så jeg kunne bare sitte og vente. En gang ventet jeg i leiligheta hans i 2 timer før jeg bare dro hjem. Endret 7. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Arrrgh, plutselig er CSS på 50-60 fps :S Har alltid vært 100-200+ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Finn deg nytt spill sier jeg, nå kommer MW2 snart OG L4D 2 må jo spilles. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser ut til at det blir kino alikevel! Yodok så spennende ut. Gleder meg til A Serious Man i kveld. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Såå... Jeg er en kake? You are a lie! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser ut til at det blir kino alikevel! Yodok så spennende ut. Gleder meg til A Serious Man i kveld. Æsj! Jeg skulle vært tidligere ute med billettene til den. Var bare drittplasser igjen når jeg sjekket, så jeg gikk for (500) Days of Summer. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hei godtfolk! Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et sted det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar. Endret 7. november 2009 av Ituca Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 De sjekker alle. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Yawn. 2 timer til tacoraid Hei godtfolk! Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et sted det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar. Jeg mangla 6 dager til 20 her i steinkjer og nazisten nekta meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Æsj! Jeg skulle vært tidligere ute med billettene til den. Var bare drittplasser igjen når jeg sjekket, så jeg gikk for (500) Days of Summer.Vi bestilte like gjerne billettene på mandag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lars er en liten farsfigur synes jeg her på forumet! Kanskje ikke så liten da men : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg